اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کرمان خبر داد

بهره‌مندی 750 دانش‌آموز کرمانی از مجتمع‌های فرهنگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان گفت: کرمان دارای هشت باب مجتمع فرهنگی است که در مجموع 750 نفر دانش‌آموز مناطق محروم از این مجتمع‌ها استفاده می‌کنند.

بهره‌مندی 750 دانش‌آموز کرمانی از مجتمع‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، وحید میرزایی عصر امروز در آیین افتتاح مجتمع کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار داشت: این مجتمع برای دانش‌آموزان روستایی و دورافتاده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شده است که امیدواریم با بهره‌مندی از آن شاخص علمی این منطقه ارتقاء یافته و آینده‌ای روشن را نوید دهد.

وی با اشاره به اینکه احداث این مجتمع از سال 89 به صورت شبانه‌روزی و جهادگونه آغاز شده است، ابراز داشت: مجتمع فرهنگی رفاهی با اعتبار بیش از 7 میلیارد ریال از اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری احداث و تجهیز شده است.

میرزایی عنوان کرد: در این مجتمع تمام اصول فنی و مهندسی، عایق‌کاری و بهینه‌سازی انرژی به صورت کاملا نظارتی اجرا شده و مورد تأیید نظام فنی و مهندسی قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان گفت: با توجه به اینکه بسیاری از دانش‌آموزان در روستاهای دورافتاده و محروم امکانات لازم برای تحصیل را نداشتند امیدواریم با استفاده از این امکانات بهره‌وری لازم را پیدا کنند.

میرزایی بیان داشت: در مجموع استان کرمان دارای هشت باب مجتمع فرهنگی است که چهار مجتمع آن متعلق به دانش‌آموزان پسر و چهار واحد دیگر متعلق به دانش‌آموزان دختر مناطق محروم است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 750 نفر دانش‌آموز از این مجتمع‌ها استفاده می‌کنند، گفت: برای تکمیل محوطه‌سازی این مجتمع نیاز به 3 میلیارد ریال اعتبار است که امیدواریم با اختصاص این مبلغ این مهم نیز برطرف شود.

انتهای پیام/80004/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول