اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

مسئول سوادآموزی کرمان معرفی شد

خبرگزاری فارس: اردشیر بحرینی به عنوان معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان معرفی و از تلاش‌های محمدحسین حسینی‌صادق مسئول سابق این معاونت تجلیل شد.

مسئول سوادآموزی کرمان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان صبح امروز آیین تودیع و معارفه معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار و اردشیر بحرینی به عنوان معاون سوادآموزی این اداره کل معرفی شد.

در این آیین از خدمات 32 ساله محمدحسین حسینی‌صادق معاون سابق سوادآموزی ادراه کل آموزش و پرورش استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

همچنین طی احکامی جداگانه یوسف مهدی‌پور به عنوان رئیس اداره سلامت و تندرستی سیما اسماعیل‌بیگی به عنوان کارشناس مسئول تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی دختران آموزش و پرورش استان کرمان معرفی شدند.

رضا افشارمنش نیز به عنوان کارشناس روابط عمومی، عالیه حسینی به عنوان کارشناس کاردانش و کشاورزی، حسام خالویی به عنوان کارشناس اسناد و جمال‌الدین پورامیری به عنوان کارشناس برنامه‌ریزی تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان معرفی شدند.

در این آیین همچنین از محمدحسین منتظری دانش‌آموز کرمانی و دارنده مدال برنز و دیپلم افتخار از جشنواره بین‌المللی اختراعات 2012 آلمان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/80019/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول