اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش قم صورت می‌گیرد

آموزش شیوه‌های انتقال مفاهیم نماز به آموزشیاران سوادآموزی

خبرگزاری فارس: معاون سوادآموزی اداره ‌کل آموزش و پرورش استان قم از توجه به امر نماز و آموزش شیوه‌های انتقال مفاهیم نماز به سوادآموزان در این معاونت خبر داد.

آموزش شیوه‌های انتقال مفاهیم نماز به آموزشیاران سوادآموزی

حجت‌الاسلام محمدرضا قاسمی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری دوره آموزشی انتقال مفاهیم نماز برای آموزشیاران نهضت سوادآموزی اظهار کرد: در این دوره آموزشیاران با شیوه‌های انتقال مفاهیم نماز به کم‌سوادان و بی‌سوادان آشنا شدند.

وی با اشاره به ادامه داشتن این دوره‌‌ها ادامه داد: در قالب این آموزش‌ها تلاش می‌کنیم به آموزشیاران سوادآموزی مهارت تفهیم معارف نماز را انتقال دهیم.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطر نشان کرد: برای برگزاری این دوره‌ها از اساتید خبره این عرصه که توسط ستاد اقامه نماز استان قم تأمین شده‌اند، استفاده می‌شود.

قاسمی‌نیا ابراز داشت: معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان قم اهتمام ویژه‌ای به آموزش قرآن و نماز در میان سوادآموزان دارد چرا که این موضوع بخش بزرگی از اهداف سوادآموزی را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به علاقه سوادآموزان برای قرائت قرآن و یادگیری نماز اضافه کرد: در واقع ما از این موضوع به عنوان یک مشوق در امر سوادآموزی استفاده می‌کنیم تا کم‌سوادان و بی‌سوادان را به برخورداری از این نعمت ارزشمند ترغیب کنیم.

انتهای پیام/78006/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول