اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد

احداث مسکن مهر خودسرانه در گرمی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث مسکن مهر خودسرانه در شهرستان گرمی خبر داد.

احداث مسکن مهر خودسرانه در گرمی

علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در یک اتفاق نادر در شهر گرمی عده‌ای با تشکیل تعاونی خودسرانه اقدام به ساخت مسکن مهر کرده بودند که به تعداد 174 واحد فونداسیون اجرا شده را مورد بازدید قرار دادیم و قرار شد 111 واحد آن با قیمت کارشناسی خریداری و 63 واحد نیز به متقاضیان تحویل داده شود.

دبیر شورای مسکن استان اردبیل انصرافی‌های گرمی را بسیار زیاد و آورده شخصی آنها را علیرغم سرمایه‌گذاری 2 میلیارد تومانی دولت بسیار پایین اعلام کرد و گفت: ما از طریق اعتبارات دولتی این واحدها را تکمیل کرده و به فروش می‌رسانیم.

حیدری در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر خلخال نیز اظهار داشت: مسکن مهر 324 واحدی تعاونی شهرک صنعتی این شهر با جدول‌گذاری، تکمیل زیرساخت‌های آب، برق، گاز و فاضلاب آماده افتتاح است.

این مسئول بیان داشت: مسکن مهر 438 واحدی دانش بهشتی این شهر با پیشرفت مناسب و تامین زیرساخت‌ها در حال احداث است که انتظار می‌رود انشعابات آب و فاضلاب آن نیز به سرعت واگذار شود.

ساخت 5 مسجد در سایت مسکن مهر استان اردبیل

این مسئول در خصوص اقدامات روبنایی مسکن مهر نیز ابراز داشت: ساخت هفت مسجد در سایت‌های مسکن مهر استان اردبیل در دست اقدام است که در مسکن مهر نمین در حال اتمام بوده و در پروژه پیله‌سحران و پارس‌آباد نیز ساخت مسجد مسکن مهر در مرحله اسکلت می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان داشت: در شهرستان خلخال به مرحله سقف و در مشگین‌شهر نیز به مرحله اسکلت رسیدیم و در دو شهر گرمی و کوثر نیز نیازی به ساخت مسجد در مسکن مهر وجود ندارد.

حیدری در خصوص ساخت مدرسه نیز گفت: قرار است نوسازی مدارس با تزریق یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار، ساخت مدرسه را در سایت مسکن مهر در اولویت قرار دهد.

دبیر شورای مسکن استان اردبیل تصریح کرد: از منابع دولتی و همچنین کمک خیرین 9 مدرسه احداث خواهد شد و در کنار آن ساخت بازارچه محلی در برخی سایت‌ها آغاز شده است.

این مسئول به جانمایی احداث کلانتری نیز در مسکن مهر اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود در این زمینه همراهی و همسویی مردم را شاهد باشیم.

انتهای پیام/62001/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول