اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

رتبه ساخت مسکن مهر مازندران ارتقا یافت

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران اعلام کرد: این استان در روزهای اول اجرای طرح مسکن مهر در پایین‌ترین رتبه بوده است که طی سال‌های جاری و با تلاش دولت نهم و دهم رتبه ساخت مسکن مهر مازندران ارتقا یافت.

رتبه ساخت مسکن مهر مازندران ارتقا یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سید علی‌اکبر طاهایی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی، علمی و رونمایی از آیین‌های عاشورایی مازندران که با حضور رئیس‌جمهور در حال برگزاری است از رئیس جمهور به عنوان خادم ملت و استاد و فرزند دانشگاهی یاد کرد.

وی با اعلام اینکه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل حاصل تلاش دولت نهم و دهم بوده است، خاطر نشان کرد: این دانشگاه قبل از آغاز به کار دولت نهم به صورت دانشکده اداره می‌شده است.

استاندار مازندران همچنین از افتتاح 11 هزار و 32 واحد مسکن مهر در شهرستان فریدونکنار با حضور رئیس جمهور خبر داد و یادآور شد: رتبه ساخت مسکن مهر در مازندران ارتقاء یافت.

طاهایی با اعلام اینکه 41.5 هزار واحد مسکن مهر امروز با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود، خاطر نشان کرد: تا پایان امسال 12 هزار واحد مسکن مهر مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین درباره مصوبه دولت برای راه‌اندازی شهر هادی‌شهر گفت: این مصوبه به زودی از سوی دولت ابلاغ می‌شود.

طاهایی به ظرفیت‌های کشاورزی مازندران اشاره کرد و بیان داشت: سومین کشت برنج در فصل زراعی در منطقه دابودشت مازندران برداشت شد.

استاندار مازندران همچنین به طرح پزشک خانواده اشاره کرد و افزود: این طرح به صورت پیشتازانه در مازندران در حال اجرا است.

نماینده عالی دولت در مازندران به مدیریت زباله و پسماند در استان اشاره کرد و اعلام کرد: تاکنون 21 میلیارد تومان به حساب شهرداری ساری و نوشهر برای ساخت نیروگاه زباله‌سوز واریز شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در مازندران در حوزه آسفالت روستایی نیز اقداماتی انجام شده است، اضافه کرد: امسال باید 179 کیلومتر راه روستایی آسفالت می‌شد که تاکنون 100 کیلومتر آن آماده افتتاح است.

انتهای پیام/2296/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول