اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اعلام کرد

رتبه هفتمی اردبیل در مسکن مهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: استان اردبیل در آخرین ارزیابی در زمینه تولید مسکن مهر رتبه هفتم کشور را دارد.

رتبه هفتمی اردبیل در مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری صبح امروز در بازدید از واحدهای مسکن مهر شهر اردبیل اظهار داشت: 14 هزار و 500 واحد مسکن مهر به معنای واقعی تا پایان آذرماه آماده افتتاح است.

این مسئول بیان داشت: از سهمیه تعیین شده 25 هزار واحد در مرحله پی، 32 هزار واحد در مرحله سقف، 32 هزار واحد در مرحله سفت‌کاری، 48 هزار واحد در مرحله نازک‌کاری و 28 هزار واحد نیز در مرحله تکمیل نهایی است.

وی ادامه داد: ما با سرعت کارها را به پیش می‌بریم تا شرمنده مردمی که چشم‌انتظار تکمیل واحدها هستند نباشیم.

حیدری به پروژه‌های آماده افتتاح اشاره کرد و ابراز داشت: سایت مسکن 250 واحدی شام‌اسبی، 120 واحدی عمرانی طلاب، 492 واحدی رسالت، 120 واحدی سپاه، 86 واحدی سبلان، یک هزار و 500 واحدی شهرک ولی‌‌عصر نمین، 210 واحدی مسکن مهر نمین، 400 واحدی مسکن مهر شهرک ولی‌عصر مشگین‌، 192 واحدی بنیاد توسعه تعاون در مشگین، 124 واحدی شهرک صنعتی خلخال، 80 واحدی شابیل مشگین و 300 واحدی پارس‌آباد در شرف بهره‌برداری هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل یادآور شد: 250 واحد مسکن مهر پیله‌سحران نیز آماده افتتاح است و پروژه 576 واحدی فرهنگیان اردبیل نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول افزود: تا پایان اسفندماه نیز 5 هزار واحد دیگر به بهره‌برداری می‌رسد که نیمی از آنها خود مالکین و مابقی نیز تعاونی‌ها هستند.

دبیر شورای مسکن استان اردبیل مشکل مسکن 550 واحدی نمین را شیب تند خیابان‌های اطراف شهرک و نگرانی‌ها از این بابت اعلام کرد و افزود: البته با همکاری بنیاد مسکن و تمهیدات صورت گرفته با تغییراتی که در طراحی‌ها داشتیم این مشکل نیز تا حدود زیادی برطرف شده و مسکن مهر نمین آماده افتتاح است.

حیدری در ادامه به پروژه مسکن مهر 576 واحدی فرهنگیان و انجام بسیاری از تعهدات در این پروژه و واگذاری انشعابات اشاره کرد.

دبیر شورای مسکن استان اردبیل بیان داشت: مسکن 218 واحدی نیستان اردبیل نیز به صورت صنعتی‌سازی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول