اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

قضاوتی منصفانه در بحث مسکن مهر داشته باشیم

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاهیان، منصفانه به زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان در بحث مسکن مهر نگاه کنند.

قضاوتی منصفانه در بحث مسکن مهر داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیددادوش هاشمی در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاهیان، باید منصفانه به زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان در بحث مسکن مهر نگاه کنند.

هاشمی با بیان اینکه پی‌گیری‌های مستمر و قابل تحسین دستگاه‌های مرتبط و پیمانکاران در راستای پیشبرد پروژه‌های مسکن مهر بوده، هستیم ادامه داد: همان‌گونه که مسئولان همواره خود را خدمتگزار مردم می‌دانند مردم نیز باید قدردان زحمات بی‌شائبه مسئولان باشند.

وی از متقاضیان مسکن مهر خواست که با تزریق به موقع سهمیه آورده خود، زمینه اتمام به موقع پروژه‌های مسکن مهر را فراهم کنند.

 استاندار کرمانشاه همچنین از سطح کیفی پروژه‌های مسکن مهر در استان ابراز رضایت کرد و گفت‌: اگرچه به خاطر برخی مشکلات‌؛ آغاز به کار مسکن مهر در استان نسبت به دیگر استان‌ها باقدری تأخیر صورت گرفته است اما می‌توان چنین عنوان کرد که در حال حاضر مسکن مهر استان کرمانشاه از نظر کیفیت ساخت و تناسب قیمت در رده برترین استان‌های کشور قرار دارد.

هاشمی ضمن تأکید بر لزوم تقویت روحیه خدمت‌رسانی مدیران افزود: مدیران لازم است با تصمیم‌گیری‌های به موقع، به جا و مقتدرانه‌؛ برنامه‌های دولت خدمتگزار را به پیش برده تا از این طریق رونق مطلوبی در امور عمرانی و زیربنایی استان ایجاد شود.

انتهای پیام/2700/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول