اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه خواستار شد

سرعت عمل در روند اتمام پروژه‌های مسکن مهر

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: باتوجه به فرارسیدن فصل بارندگی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در زمان بارندگی امور داخلی پروژه‌ها انجام شود.

سرعت عمل در روند اتمام پروژه‌های مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حیدر مطاعی در صد و سی و یکمین جلسه شورای مسکن که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه پروژه‌های مسکن مهر در استان با تأخیر شروع به‌ کار کرد اما با جدیت مدیریت ارشد استان و مسئولان مربوطه توانسته‌ایم با بهترین کیفیت مطلوب روند ساخت و ساز پروژه‌های مسکن مهر را ارتقا‌ء دهیم.

مطاعی با اشاره به کیفیت مطلوب ساز و ساخت پروژه‌های مسکن مهر در استان افزود: با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی لازم است شرکت‌های طرف قرارداد به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در زمان مساعد بودن شرایط جوی‌؛ امور مربوط به محوطه‌سازی و فضای باز را پی‌گیری کرده و در زمان بارندگی به امور داخلی پروژه‌ها بپردازند تا نهایت سرعت عمل ممکن در روند اتمام پروژه‌ها حاصل شود.

وی همچنین خدمات و تأسیسات زیربنایی موجود در پروژه‌های مسکن مهر استان را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان در حوزه آب، برق و گاز باید در ارائه خدمات در پروژه‌های مسکن مهر سرعت عمل داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه از پیمانکاران پروژه‌های مسکن مهر خواست که با سرعت عمل، کار ساخت و ساز پروژه‌ها را بیشتر افزایش دهند‌.

گفتنی است در این جلسه گزارش مفصلی از وضعیت پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان‌های استان کرمانشاه ارائه شد که بر مبنای آن هیچ‌گونه مشکل خاصی در روند احداث پروژه‌های مسکن مهر استان درحال حاضر وجود ندارد و اکثریت قریب به اتفاق آنها بر طبق جدول زمان‌بندی در تاریخ مقرر به پایان خواهند رسید. 

انتهای پیام/2700/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول