اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

عمل نکردن به تعهد از سوی اعضای تعاونی‌ها مشکل‌ساز شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: یکی از مشکلات اساسی مسکن مهر در استان اردبیل اقبال نداشتن اعضای تعاونی‌ها برای پرداخت تعهدات و آورده اولیه است.

عمل نکردن به تعهد از سوی اعضای تعاونی‌ها مشکل‌ساز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری صبح امروز در نشست با مدیران و روسای شرکت‌های تعاونی مسکن مهر اردبیل اظهار داشت: در اغلب مواردی که مسکن مهر به تاخیر افتاده، اعضا به تعهدات خود عمل نکردند و آورده‌ها به صورت 50 به 50 پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: بخشی از این مشکلات مربوط به تعاونی‌ها و مسئولانی است که سعی نکردند اعتماد ایجاد کنند اما در عین حال در حوزه مسکن مهر تمام قصورها و گناهان را بنده بر گردن می‌گیرم و راه چاره آن این است که دست به دست هم دهیم تا مشکلات برطرف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل یادآور شد: تا پایان این ماه مسکن 492 واحدی رسالت تکمیل می‌شود و پیمانکار این پروژه قول داده است آن را آماده افتتاح کند.

تا پایان آذر 14 هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح می‌شود

وی با بر شمردن آخرین وضعیت شش پروژه مسکن مهر اردبیل، در خصوص روند اجرایی مسکن مهر دیگر شهرستان‌های استان اظهار داشت: در مشگین‌شهر سه پروژه در دست اجراست.

این مسئول ادامه داد: در پروژه 2 هزار واحدی سبلان در زمینه جدول‌گذاری، تسطیح و آماده‌سازی و انشعاب، برق، گاز و آب و فاضلاب مشکلی وجود ندارد به طوری که این پروژه آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: در مشگین‌‌شهر مسکن مهر 192 واحدی و 108 واحدی امیر ساوالان نیز در حال اجرا است که در این دو مجموعه هنوز کارها به شکل مناسب و مطلوب صورت نگرفته و آماده‌سازی‌ها نیز ناقص است.

دبیر شورای مسکن استان اردبیل بیان داشت: در پارس‌آباد دو سایت مسکن مهر شامل 114 واحدی کوی ولایت و همچنین یک هزار و 296 واحدی مسکن مهر این شهرستان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حیدری تصریح کرد: در سایت اول تمامی زیرساخت‌ها مهیا شده و در سایت دوم نیز کارها به صورت نصفه و نیمه در حال تکمیل شدن است.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول