اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون اسکواش مطرح کرد

آموزش ‌اسکواش در بین نیروهای مسلح/ احداث دیوارهای روباز شیشه‌ای در پادگان‌ها

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون اسکواش از آموزش ‌اسکواش در بین نیروهای مسلح خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های لازم صورت گرفته‌ دیوارهای روباز شیشه‌ای در ‌پادگان‌ها‌ احداث می‌شود.

آموزش ‌اسکواش در بین نیروهای مسلح/ احداث دیوارهای روباز شیشه‌ای در پادگان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بابک فقیر عصر امروز در مجمع عمومی هیئت اسکواش استان زنجان اظهار داشت: استان زنجان در رشته ورزشی اسکواش می‌تواند با امکانات، مربیان و داوران خوبی تربیت کند.

وی با اشاره به اینکه هیئت اسکواش استان زنجان از سال 1384 راه‌اندازی شده است و سالن اختصاصی آن یکی از سالن‌های خوب کشور است، ادامه داد: استان برخلاف برخورداری از این سالن اختصاصی، نتوانسته است جایگاه واقعی خود را در کشور کسب کند.

این مسئول با بیان اینکه از سالن اختصاصی اسکواش زنجان با وجود امکاناتی که دارد به نحوه شایسته استفاده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: علت آن می‌تواند عدم علاقمندی به این رشته در استان زنجان و یا عدم برنامه‌ریزی مناسب باشد که باید این موضوع با همفکری و همدلی اعضای مجمع حل شود.

فقیر در ادامه تصریح کرد: استان زنجان طی ارزیابی صورت گرفته از سوی فدراسیون اسکواش در رتبه 19 کشوری قرار دارد و این در حالی است که استان‌های همجوار آن با وجود اینکه از سالن اختصاصی بهره‌مند نیستند، وضعیت مطلوب‌تری دارند.

وی به ظرفیت‌های خوب موجود در استان اشاره کرد و افزود: زنجان در رشته‌‌های راکتی از قدمت و جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و بدون تردید با مربیان و داوران خوبی که در رشته اسکواش دارد، می‌تواند عملکرد بهتری را داشته باشد.

این مقام مسئول به برنامه‌ریزی‌های فدراسیون برای شناساندن بیشتر این رشته نوپا اشاره کرد و گفت: در تهران با آموزش و پرورش و ارتش، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است تا با احداث دیوارهای روباز شیشه‌ای در مدارس و پادگان‌ها، این رشته ورزشی را بیشتر به فرزندان این مرز و بوم بشناسانیم.

انتهای پیام/2308/ذ/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول