اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

زنجان امکانات لازم برای مسابقات بین‌المللی و آسیایی اسکواش را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود در استان، زنجان آمادگی لازم برای میزبانی مسابقات بین‌المللی و آسیایی اسکواش را دارد.

زنجان امکانات لازم برای مسابقات بین‌المللی و آسیایی اسکواش را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت اسکواش زنجان، اظهار داشت: ورزش اسکواش در استان زنجان و بسیاری از استان‌های کشور ورزشی نوپا است که مستلزم زحمات فراوان است تا این رشته ورزشی شناخته شود.

وی با اشاره به تجهیزات اسکواش استان زنجان افزود: در کل کشور تنها 10 استان دارای سالن اختصاصی اسکواش  هستند که بدون شک با بهره‌گیری درست از آنان می‌توان کمیت‌ها را تأمین کرد و در سال‌های آینده کیفیت آن را ارتقا و استعدادها را کشف کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: باید از فضا و امکانات موجود در خانه اسکواش زنجان به نحو شایسته استفاده کرد تا تعداد افراد علاقه‌مندان به این رشته افزایش یابد.

وی گفت: افزایش تعداد ورزشکاران فعال در این رشته یکی از ملزومات است که بدون شک با ارتقای این آمار درآمدزایی هیئت افزایش یافته و هزینه‌های داوران و مربیان تأمین می‌شود.

رحمانی یکی از مکان‌هایی را که می‌توان از ظرفیت‌های آن به خوبی استفاده کرد آموزش و پرورش دانست و افزود: باید از ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش استفاده کرد.

وی یکی از رمزهای موفقیت را همدلی و هماهنگی میان اعضای مجمع دانست و گفت: در اصل مدیریت، حفظ وضع موجود آفت است و بدون شک هر فردی که مسئولیتی را می‌پذیرد، می‌خواهد از نقطه‌ای به نقطه موفقیت برسد که این امر با همکاری و حمایت همه اعضا محقق می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در پایان با اشاره به این‌که سال‌جاری استان زنجان توانسته است با وجود محدودیت‌های مالی میزبانی بیش از 50 مسابقه کشوری و حدود 20 اردوی تیم ملی را عهده‌دار باشد، افزود: استان زنجان با توجه به زیرساخت‌های موجود و همدلی و همراهی خوبی که امام جمعه زنجان، استاندار زنجان و سایر مسئولان استانی در امر میزبانی مسابقات ورزشی دارند آماده است تا رویدادهای مختلف ورزشی اسکواش حتی در سطوح بین‌المللی و آسیایی را عهده‌دار شود.

انتهای‌ پیام/2308/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول