اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت اسکواش بانوان استان زنجان:

تیم اسکواش زنجان در هفته پنجم لیگ حضور می‌یابد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت اسکواش بانوان استان زنجان با اشاره به در پیش بودن هفته پنجم لیگ دسته یک بانوان اسکواش طی چند روز آینده گفت: تیم زنجان هم در این مسابقات حضور می‌یابد.

تیم اسکواش زنجان در هفته پنجم لیگ حضور می‌یابد

سهیلا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از حضور هفت تیم در مسابقات لیگ دسته یک اسکواش بانوان خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات به صورت دوره‌ای و متمرکز برگزار می‌شود.

وی محل برگزاری هفته پنجم لیگ دسته یک اسکواش را میاندوآب استان آذربایجان‌غربی اعلام کرد و افزود: این مسابقات از یکم تا سوم مهرماه برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت اسکواش بانوان استان زنجان، شیراز، زنجان، گرگان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی و آذربایجان‌غربی را از جمله تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک بانوان اعلام کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد جایگاه تیم اسکواش زنجان در بین تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک گفت: فدراسیون، امتیازهای تیم‌ها را در دور آخر بازی‌ها اعلام می‌کند.

نوری اضافه کرد: بر اساس آنچه که مسئولان تیم زنجان برآورد کرده‌اند به احتمال زیاد تیم زنجان در رتبه پنجم لیگ دسته یک قرار می‌گیرد.

وی مونا حیدری، الهام زرین آبادی، فاطمه خشنود، آذین مسروری، نرگس انصاری و سهیلا نوری را اسامی بازیکنان تیم اسکواش زنجان اعلام کرد.

وی با اشاره به متفاوت بودن ترکیب تیم اسکواش زنجان در مسابقه با تیم‌های مختلف افزود: ترکیب تیم با توجه به تیم حریف انتخاب می‌شود

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول