اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

هیئت اسکواش در شهرستان‌های غیرفعال آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی گفت: هیئت اسکواش تا پایان سال جاری در سه شهرستان دیگر استان راه‌اندازی می‌شود.

هیئت اسکواش در شهرستان‌های غیرفعال آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود

سلمان فرضعلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به جایگاه هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی منظم و توسعه فضاهای ورزشی در رشته مفرح و پرتحرک اسکواش، جایگاه استان در این رشته تازه تاسیس، پرکار و فعال و درخشان‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه هیئت اسکواش در بیشتر شهرستان‌ها فعال است، گفت: هیئت شهرستان‌های خوی، نقده و سلماس نیز امسال فعال می‌شوند.

فرضعلی‌پور موفقیت هیئت اسکواش در استان را به دلیل سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های این رشته عنوان کرد و گفت: در بخشی دیگر نیز این موفقیت به دلیل تکمیل و تجهیز کورت‌های استاندارد، رشد و ارتقای آموزش مربیان، داوران و حمایت‌های مسئولان استان است.

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با بهره‌برداری از خانه اسکواش ارومیه که دارای سه کورت مسابقه‌ای استاندارد است، آذربایجان‌غربی نه تنها به یکی از قطب‌های اسکواش کشور تبدیل می‌شود بلکه میزبانی اردوهای مختلف تیم‌های ملی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی در هیئت گفت: به منظور توسعه ورزش اسکواش در استان، پرورش نخبه‌ها، هدایت آنها به سمت قهرمانی و طرح ملی نخبه‌یابی با هدف جذب استعدادهای برتر این رشته، از طرح‌های اولویت‌دار هیئت اسکواش استان است.

فرضعلی‌پور در ادامه با بیان اینکه نخستین دوره مسابقات لیگ دسته یک اسکواش بانوان کشور در شهرستان میاندوآب برگزار شد، گفت: این دوره از مسابقات با حضور هفت تیم از استان‌های زنجان، فارس،آذربایجان‌غربی، اصفهان، خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان و گلستان برگزار شد.

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی گفت: در پایان این رقابت‌ها در مجموع 15 بازی، تیم‌های استان‌های فارس، زنجان،

خراسان‌جنوبی و آذربایجان‌غربی مقام‌های اول تا چهارم مسابقات قهرمانی لیگ را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول