اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور حکمی صورت گرفت

معرفی نایب رئیس بانوان هیئت اسکواش استان اصفهان

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید هیئت اسکواش استان اصفهان، نایب رئیس جدید بانوان این هیئت را معرفی و حکم وی را ابلاغ کرد.

معرفی نایب رئیس بانوان هیئت اسکواش استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید هدا محمدی که حدود دو ماه پیش به عنوان سرپرست هیئت اسکواش استان اصفهان معرفی شد، کادر اجرایی هیئت را معرفی کرد.

بر این اساس الهه مولادوست که فصل گذشته هدایت تیم لیگ برتری فیروز صفه را بر عهده داشت، به عنوان نایب رئیس بانوان این هیئت معرفی شد تا بر انجام امور بانوان هیئت اسکواش استان اصفهان نظارت داشته باشد.

نایب رئیس جدید هیئت اسکواش استان اصفهان که مدرک سطح یک آسیا را دارد و دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی ورزشی است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اولویت‌های خود اظهار کرد: شهر اصفهان با وجود اینکه در بسیاری از رشته‌های ورزشی دارای ظرفیت بسیار بالایی است اما در رشته اسکواش چهره‌های شاخصی را نتوانسته در سطح ملی معرفی کند.

الهه مولادوست ادامه داد: با توجه به برگزاری طرح الماس توسط فدراسیون اسکواش، در نظر داریم از بین بازیکنانی که در این طرح استعدادیابی شده‌اند، چند بازیکن شاخص را به اسکواش ملی کشور معرفی کنیم.

وی ادامه داد: تقویت و ارتقای دانش فنی مربیان و سرمایه‌گذاری و استعدادیابی در مدارس از مهم‌ترین اولویت‌های ماست و برگزاری نخستین دوره مسابقات اسکواش دانش‌آموزی در همین راستا صورت گرفت.

نایب رئیس جدید هیئت اسکواش استان اصفهان با تاکید بر سازماندهی ساختار هیئت تصریح کرد: بازسازی سالن اختصاصی اسکواش استان اصفهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا غیر استاندار بودن این سالن موجب شده تا در شهرهای مختلف بازیکنان اصفهانی با مشکلات زیادی برای بازی کردن و تمرین مواجه باشند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول