اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون اسکواش کشور

مجمع انتخاباتی رئیس هیئت اسکواش خراسان‌رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس فدراسیون اسکواش کشور، مجمع انتخاباتی رئیس هیئت اسکواش خراسان‌رضوی برگزار شد.

مجمع انتخاباتی رئیس هیئت اسکواش خراسان‌رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، این مجمع با حضور رئیس فدراسیون اسکواش کشور، معاون امور توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان و نمایندگان هیئت‌های شهرستان‌های فعال، بازیکنان، مربیان، داوران باشگاه‌های اسکواش خراسان‌رضوی برگزار شد.

در این مجمع، غلامحسن اصغری با 13 رای از 18 رای موجود از ایمان رضوانی نماینده خانه صنعت و معدن کشور دیگر نامزد ریاست هیئت اسکواش استان پیشی گرفت و به‌مدت 4 سال به‌عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش کشور در این مجمع با اشاره به وجود امکانات و نیروی انسانی و مدیران با تجربه در خراسان‌رضوی عنوان کرد: مشهد ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد پایگاه دائم نخبه‌پروری و استعدادیابی در ورزش اسکواش دارد.

وی به وجود امکانات ورزش اسکواش در مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی و هتل پارس مشهد اشاره و بر لزوم ایجاد یک سالن اختصاصی اسکواش در مشهد تاکید کرد.

سلیمانی گفت: برگزاری مسابقات جایزه بزرگ بین‌المللی اسکواش در سطح استان در معرفی این ورزش و جاذبه‌های فرهنگی شهر مشهد به جهان موثر است.

رئیس فدراسیون اسکواش کشور ضمن اشاره به کمبودهای استان خراسان‌رضوی در بعد آموزشی اظهار داشت: میزبانی دو کلاس آموزشی داوری و مربیگری به خراسان‌رضوی واگذار شده و سهمیه بیشتری برای شرکت‌کنندگان این استان در کلاس سطح دو آسیایی اسکواش در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/70002/ل/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول