اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی:

نماینده آذربایجان‌غربی در مسابقات اسکواش به مدال برنز دست یافت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی گفت: نماینده آذربایجان‌غربی در مسابقات اسکواش زیر 13 سال ایران، موفق به کسب مدال برنز شد.

نماینده آذربایجان‌غربی در مسابقات اسکواش به مدال برنز دست یافت

سلمان فرضعلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برگزاری مسابقات اسکواش قهرمانی کشور در دو رده سنی زیر 13 سال و زیر 15 سال اظهار داشت: این مسابقات از 19 الی 22 مهرماه در شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: تیم اسکواش آذربایجان‌غربی با ترکیب مهدی صفری و سعید قوسیانی در رده سنی زیر 15 سال و سامر محمدپور و مسیح باقری در رده سنی زیر 13 سال با سرپرستی و مربیگری آقای ایرج قنبری در این رقابت‌ها شرکت کرد.

فرضعلی‌پور با اشاره به رتبه‌های کسب شده توسط تیم آذربایجان غربی در این رقابت‌ها گفت: سعید قوسیانی در جدول plate به مقام دوم رسید و مهدی صفری در رده زیر 15 سال رتبه پنجم را از آن خود کرد.

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان غربی افزود: سامر محمدپور، بازیکن میاندوآبی تیم آذربایجان‌غربی که با 10 سال سن در این مسابقات به رقابت با 13 ساله‌ها پرداخت، توانست مدال برنز این رده را کسب کند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری هفته پایانی مسابقات دسته یک بانوان کشور در شیراز افزود: تیم آذربایجان‌غربی در این مسابقات رده هفتم را از آن خود کرد.

فرضعلی‌پور اضافه کرد: از هفته هشتم مسابقات، نگار ابوطالبی بازیکن تیم آذربایجان‌غربی از ناحیه دست دچار آسیب‌دیدگی شد و تیم ما بدون حضور این بازیکن به مسابقات ادامه داد و کسب رتبه هفتم برای نخستین حضور تیم در لیگ نتیجه قابل قبولی است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول