اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون اسکواش:

تلاش فدراسیون اسکواش شناساندن این ورزش است

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون اسکواش گفت: فدراسیون اسکواش در راستای توسعه این رشته ورزشی در کشور و شناساندن آن به آسیا و جهان می‌کوشد.

تلاش فدراسیون اسکواش شناساندن این ورزش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بابک فقیر ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست قبلی و جدید هیئت اسکواش استان اصفهان اظهار کرد: فدراسیون هر ساله طی برنامه راهبردی در نظر دارد با عنوان خاص اهداف ورزشی را دنبال کند.

وی عملکرد اسکواش استان اصفهان را ضعیف ارزیابی کرد و افزود: به جز شهرستان آران و بیدگل که دارای زمین اختصاصی است، سایر شهرها وضعیت مطلوبی ندارند.

دبیر فدراسیون اسکواش ادامه داد: با وجود ظرفیت بالای بازیکنان و مربیان و نیز داوران علاقه‌مند و فعال در این رشته، استان اصفهان سهم نامطلوبی از سرانه ورزشی دارد.

وی با اشاره به حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از این رشته تصریح کرد: برای رفع مشکلات اقداماتی صورت می‌گیرد تا بدین ترتیب ماحصل آن توسعه اسکواش و نیز بالارفتن آمار بیمه شدگان ورزشی این رشته را به همراه آورد.

به گزارش فارس، با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان و موافقت فدراسیون اسکواش، امیر جهانبخش از سرپرستی هیئت کنار گذاشته شد و هدی محمدی به عنوان سرپرست هیئت منصوب شد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول