اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی اسکواش

مسابقات اسکواش اوپن در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش مازندران از برگزاری یک دوره مسابقات اوپن همزمان با روز جهانی اسکواش در خانه اسکواش مازندران خبر داد.

مسابقات اسکواش اوپن در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید اسماعیل احمدی پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 15 آبان روز جهانی اسکواش نامگذاری شده است، اظهار داشت: اسکواش‌بازان مازندرانی روز جمعه 12 آبان ماه با حضور در خانه اسکواش مازندران واقع در مجموعه داراب ساری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

عضو کمیته فنی فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران افزود: مراسم جشن روز جهانی اسکواش با حضور مسئولان استانی و شهرستان و همچنین ورزشکاران و روسای هیئت‌ها در روز سه شنبه 16 آبان ماه سال جاری در خانه اسکواش مازندران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم لوح و جوایز مسابقات جام رمضان آقایان و بانوان و مسابقات روز جهانی اسکواش به ورزشکاران برتر اهدا می‌شود.

رئیس هیئت اسکواش مازندران از اعزام یک تیم از استان به مسابقات کلوز ستلایت آقایان که از 9 تا 12 آبان ماه سال جاری در اراک برگزار می‌شود، خبر داد و اظهار داشت: دو اسکواش‌باز مازندرانی به نام محمد حسین مومنی و رضا مومنی به این مسابقات اعزام شدند.

به گفته وی، مسابقات لیگ برتر بانوان کشور نیز از اواخر آبان ماه آغاز می‌شود و تیم مازندران نیز بر اساس دو سال گذشته در این مسابقات حضور فعال دارد.

احمدی وجود اسپانسرها را در رشد و شکوفایی ورزش بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: رشته ورزشی اسکواش با وجود خانه اسکواش مازندران ظرفیت فراوانی در حوزه تبلیغات دارد که مورد توجه شرکت‌ها و موسسات قرار گیرد.

انتهای‌پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول