اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ساری

خوزستان قهرمان لیگ دسته یک اسکواش کشور شد

خبرگزاری فارس: مسابقات لیگ دسته یک اسکواش کشور جمعه شب با قهرمانی تیم اکسین خوزستان در ساری پایان یافت.

خوزستان قهرمان لیگ دسته یک اسکواش کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رئیس هیئت اسکواش مازندران جمعه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این مسابقات در خانه اسکواش مازندران به مدت دو روز برگزار شد، گفت: تیم اراک و آذربایجان غربی پس از تیم خوزستان، به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

سید اسماعیل احمدی با بیان اینکه خانه اسکواش مازندران به تازگی افتتاح شده، تصریح کرد: تیم فرآورده‌های لبنی کاله مازندران در این مسابقات موفق به کسب کاپ اخلاق مسابقات شد.

وی به حضور مسئولان شهری و استانی در مراسم اختتامیه این مسابقات اشاره کرد و یادآور شد: استاندار مازندران در تکمیل و تجهیز خانه اسکواش مازندران حمایت خوبی داشتند، ولی حضور مسئولین علاوه بر اینکه باعث دلگرمی ورزشکاران می‌شود، حمایت‌های آنان می تواند در رشد و پیشرفت این ورزش در استان موثر باشد.

احمدی با بیان اینکه به دنبال ساخت سالن‌های تخصصی اسکواش در استان هستیم، گفت: شرکت فرآورده‌های لبنی کاله نگاه خوبی به ورزش دارد و تلاش داریم با بهره‌گیری از اسپانسرهای علاقه‌مند، این ورزش را در استان از لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری توسعه دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، دبیر فدراسیون اسکواش، مدیرکل دفتر حوزه استاندار مازندران، اعضای شورای شهر و شهردار ساری، مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت استان و دیگر مسئولین در مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات لیگ دست یک اسکواش کشور حضور داشتند.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول