اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان خبر داد

خرید و احداث 175 مورد واحد مسکونی مددجویی در شهرستان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از احداث و خرید 175 مورد واحد مسکونی مددجویی در شهرستان زنجان خبر داد.

خرید و احداث 175 مورد واحد مسکونی مددجویی در شهرستان زنجان

علی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به سیاست‌های جدید کمیته امداد در دهه چهارم خدمت‌رسانی این نهاد به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد در سال‌‌جاری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای جدید کمیته امداد ارائه خدمات هدفمند به مددجویان و در نتیجه توانمندسازی آنها است، افزود: با بررسی که به صورت مستمر توسط ناظران کمیته امداد صورت می‌گیرد، نیازهای خانوارهای زیر پوشش مورد بازبینی قرار گرفته و اقدامات لازم در برطرف کردن آنها انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از نیازهای روز جامعه هدف کمیته امداد داشتن سرپناه مقاوم و منزل مسکونی است، اضافه کرد: خوشبختانه از چندین سال قبل اقدامات کمیته امداد در راستای ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد آغاز و تاکنون بسیاری از خانواده‌های زیر پوشش از خدمات کمیته امداد در این بخش بهره‌مند شده‌اند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌جاری در حوزه مسکن کمیته امداد شهرستان زنجان یادآور شد: در هشت ماهه سال‌جاری 175 مورد خرید و احداث مسکن شهری توسط کمیته امداد شهرستان زنجان انجام شده است.

نجفی با اشاره به اینکه برای ساخت این تعداد واحد مسکونی مددجویی مبلغ 13 میلیارد ریال هزینه شده است، اضافه کرد: مبالغ هزینه شده برای ساخت قریب به 160 واحد از واحدهای مذکور به صورت بلاعوض بوده است.

وی تصریح کرد: واحدهای مسکونی ساخته و خریداری شده در قالب مسکن‌های روستایی، شهری و معرفی مددجویان به مسکن مهر بوده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول