اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بهشهر خبر داد

توانمندسازی 1100 خانواده مددجوی کمیته امداد بهشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بهشهر از توانمندسازی ‌هزار و 100 خانواده مددجوی کمیته امداد شهرستان بهشهر خبر داد.

توانمندسازی 1100 خانواده مددجوی کمیته امداد بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه پیش ‌از ظهر امروز در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه این میزان اعتبار در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان مصوب شده است، ابراز داشت: این افراد با گرفتن تسهیلات اشتغال به مرحله خودکفایی رسیدند و از طرح مددجویی خارج شدند.

عالیشاه با اشاره به توانمندسازی ‌هزار و 100 خانواده مددجوی کمیته امداد این شهرستان تصریح کرد: از 3 هزار و 700 خانوار مددجوی این نهاد ‌هزار و 100 نفر از پوشش مددجویی خارج شدند.

وی از تصویب 150 میلیون تومان اعتبار برای خرید ادوات کشاورزی مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان بهشهر خبر داد و ابراز داشت: این میزان اعتبار برای شش طرح مصوب شده است.

مدیر کمیته امداد بهشهر با اعلام اینکه این اعتبار در اختیار مددجویان فاقد کار برای خرید ادوات کشاورزی و دامپروری اختصاص می‌یابد، گفت: سقف اعتبار تعیین شده به این طرح‌ها تا 30 میلیون تومان بوده است.

عالیشاه از مصوب شده هزار فرصت شغلی برای مددجویان این شهرستان با اعتبار 3 میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: تاکنون 200 طرح به بانک‌های عامل معرفی شده و شش نفر نیز از این اعتبارات بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهر خاطر نشان کرد: تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون تومان از اعتبار مصوب شده ابلاغ شده است.

این مسئول در ادامه به اقدامات انجام شده این نهاد در بخش مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: 200 نفر از مددجویان این نهاد در کلاس‌های آموزشی مبارزه با مواد مخدر شرکت کردند.

وی از شناسایی 390 خانوار مددجوی این نهاد در نظام جامع خانواده شناسایی خبر داد و ابراز داشت: در این طرح خانواده‌هایی که مشکل دارند، شناسایی و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ 86003/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول