اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نکا خبر داد

اختصاص تسهیلات 7 میلیاردی اشتغال به مددجویان نکایی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا از اختصاص 7 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

اختصاص تسهیلات 7 میلیاردی اشتغال به مددجویان نکایی

سید موسی عمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا با بیان اینکه در سال جاری 456 پرونده دریافت تسهیلات آماده شده است، تصریح کرد: 140 پرونده برای دریافت به بانک‌ها معرفی شدند.

این مسئول میزان اشتغالی که باید با این اعتبار در شهرستان تنکابن آماده شود را یک هزار شغل برشمرد و گفت: تسهیلاتی که در اختیار افراد قرار می‌گیرد، بر اساس نوع شغل از یک تا 10 میلیون تومان است.

عمادی با اشاره به اینکه در سال گذشته کمیته امداد نکا در جذب اعتبارات با رشد بیش از صددرصدی مواجه بوده است خاطر نشان کرد: در سال گذشته 700 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان نکایی در نظر گرفته شده بود که برای 723 نفر با اعتباری در حدود 4 میلیارد تومان اشتغال ایجاد شد.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد خانواده‌هایی را که از طرح پوشش با اجرای طرح‌های خوداشتغالی خارج شدند در قالب بیمه تامین اجتماعی حمایت می‌کند، اظهار داشت: به طور متوسط ماهانه 70 تا 100 هزار تومان هزینه بیمه‌های اجتماعی این افراد است که از سوی کمیته امداد پرداخت و خانواده‌ها می‌توانند در موعد مقرر از مزایای بازنشستگی و سنوات این بیمه بهره‌مند شوند.

مدیر کمیته امداد نکا با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد اشتغالزایی برای مددجویان است، اضافه کرد: یکی از محل‌های پرداخت وام‌های اشتغالزایی به مددجویان، منابع کمیته امداد است.

عمادی با بیان اینکه وام‌های پرداختی از محل منابع کمیته امداد و منابع بانکی به مددجویان واجد شرایط اشتغال پرداخت می‌شود، اضافه کرد: در سال جاری حدود 75 نفر از مددجویان نکایی از منابع امدادی برای اشتغال‌زایی استفاده کردند و به 76 نفر نیز از محل اعتبارات بانکی وام پرداخت شد.

وی اشتغال‌های تعریف شده برای مددجویان را خدماتی و کشاورزی عنوان و گفت: تسهیلات اعلام شده به مددجویان و فرزندان آنها تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/86002/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول