اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد سعدآباد خبر داد

پرداخت مستمری به 1500 مددجو در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد از پرداخت مستمری به 1500 مددجو تحت حمایت کمیته امداد سعدآباد خبر داد.

پرداخت مستمری به 1500 مددجو در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، علی موفق‌منش بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های مددجویان کمیته امداد سعدآباد اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و برای جلب رضایت خاطر شهروندان و جامعه هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: ارائه خدمات متنوع و ارزشمند برای افراد زیرپوشش و توانمندسازی آنها و خودکفا کردن این قشر در رأس اولویت‌های کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد خاطرنشان کرد: پرداخت مستمری و حمایت مادی و معنوی از مددجویان از جمله برنامه‌ها برای جلب رضایت خانوارهای تحت پوشش است.

موفق‌منش از پرداخت مستمری به 1500 مددجو تحت حمایت کمیته امداد سعدآباد خبر داد و یادآور شد: جمعا مبلغی بالغ بر 622 میلیون ریال به‌عنوان مستمری آبان ماه به حسابشان واریز شده است.

وی گفت: افتخار ما این است که خدمتگزار قشری هستیم که بنا به فرموده امام خمینی (ره) ولی‌نعمت انقلاب هستند، اما باید بدانیم خانواده‌های زیرپوشش علاوه بر نیازهای مالی نیاز مبرم به محبت دارند.

موفق‌منش عنوان کرد: مددجویان تحت حمایت این نهاد رضایت از کمیته امداد دارند و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد و کیفیت خدمات بیشتر شود.

رئیس کمیته امداد سعدآباد اضافه کرد: امیدواریم با ارائه خدمات شاهد خودکفا شدن خانواده‌های تحت حمایت و خروج آنها از حمایت این نهاد باشیم.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول