اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد

پرداخت 40 میلیون ریال بلاعوض به مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بهزیستی برای ساخت هر واحد مسکونی ویژه مددجویان زیرپوشش در مناطق زلزله‌زده 60 میلیون ریال در نظر گرفته که تا سقف 40 میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

پرداخت 40 میلیون ریال بلاعوض به مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی، همایون هاشمی در بازدید از مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی (شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس) از روند ساخت و ساز مسکن ویژه مددجویان بهزیستی مطلع شد.

همایون هاشمی در ادامه بازدید خود از روند ساخت و ساز مسکن ویژه مددجویان خاطرنشان کرد: بهزیستی در حال حاضر به 650 خانواده تحت پوشش بهزیستی در شهرستان‌های (ورزقان، اهر و هریس) و روستاهای تابع آن کانسک‌های برای اسکان موقت واگذار کرده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: تا به امروز سازمان بهزیستی ساخت 650 واحد مسکونی در دست خود دارد که این تعداد 80 درصد پیشرفت کار داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود ‌طی هفته‌های آینده و به صورت مستمر واحدهای مسکونی آماده شده در اختیار خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی در شهرستان‌های اشاره شده و روستاهای تابع زلزله‌زده واگذار شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: بهزیستی برای ساخت هر واحد مسکونی ویژه مددجویان زیرپوشش در مناطق زلزله‌زده مبلغ 60 میلیون ریال در نظر گرفته است که تا سقف 40 میلیون ریال به صورت بلاعوض از ستاد مسکن سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود و تا سقف 20 میلیون ریال نیز در اختیار استان قرار می‌گیرد تا با نظز کمیته مسکن استان به صورت تسهیلات یا وام بلاعوض به مددجویان پرداخت شود.

انتهای پیام/60002/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول