اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار شد

نظارت جدی بر پیمانکاران خدمات‌رسان در شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار نظارت جدی بر پیمانکاران خدمات‌رسان در شهرداری شوشتر شد و گفت: باید برای ارتقای سطح کیفی خدمات به مردم تلاش کنیم.

نظارت جدی بر پیمانکاران خدمات‌رسان در شهرداری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: نظارت جدی بر خدمات ارائه شده به مردم از وظایف شهرداری است که برخی از مواقع این وظیفه فراموش می‌شود و مردم با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی انقلابی در بخش تنظیف و زباله‌های شهری در حال انجام است، افزود: اخذ پیمانکار تنظیف و واگذاری جمع‌آوری و تنظیف معابر شهری به پیمانکار تحولی در این بخش به وجود می‌آورد به این دلیل باید کوشید تا با نظارت بیش از پیش بر پیمانکاران مشکلات در این حوزه کاهش یابد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ناوگان موتوری مرتبط با زباله در شوشتر همگی نوسازی شده است، خاطر نشان کرد: ناوگان موتوری در اینباره نوسازی شده است و دست در فعالیت شخص در تنظیف و جمع‌آوری زباله به حداقل رسیده است که این خود نخستین تاثیرگذاری واگذاری این بخش مهم به بخش خصوصی است.

وی با تاکید بر اینکه باید بر فعالیت‌های پیمانکاران نظارت کرد، افزود: باید با افزایش نظارت بر پیمانکاران خطا را در این کار به حداقل کاهش دهیم و بکوشیم تا خدمات‌رسانی به مردم در این حوزه رشد و ارتقای کیفی داشته باشد.

رسولی با اشاره به اشتباهاتی که در قرارداد پیمانکار تنظیف زباله وجود داشت تاکید کرد: همه تلاش‌ها برای کمک‌رسانی به این پیمانکار انجام شده است و حتی دو ماه نیز ماشین‌آلات شهرداری شوشتر به صورت رایگان در اختیار پیمانکار قرار گرفت.

این عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر خاطر نشان کرد: تجهیز معابر شهری شوشتر به دوربین اقدامی بسیار شایسته برای کاهش جرم و مبارزه با تخلفات رانندگی است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در این پروژه باید مشارکت کند، تاکید کرد: در شرایط کنونی با اجرای قانون جرائم رانندگی بخش زیادی از جرائم به شهرداری‌ها تحویل داده می‌شود و به این دلیل باید کوشید تا شرایط برای اجرای این قانون در سطح شهر مهیا شود.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول