اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

50 درصد بودجه شهرداری تبریز در حوزه حمل و نقل هزینه می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: نیمی از بودجه سالانه شهرداری تبریز در حوزه مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهری هزینه می‌شود.

50 درصد بودجه شهرداری تبریز در حوزه حمل و نقل هزینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در همایش ترافیک تبریز، چالش‌ها و فرصت‌ها اظهار داشت: در سال‌های اخیر گام‌های مؤثری در راستای بهبود حمل و نقل درون‌شهری و نیز مدیریت هدفمند ترافیک از سوی شهرداری برداشته شده است.

وی ادامه داد: اجرای ده‌ها پروژه مسیرگشایی، انجام اصلاحات هندسی در معابر، رفع نقاط حادثه‌خیز در داخل شهر، توسعه پارکینگ‌های عمومی، اجرای طرح‌های آموزشی، اجرای طرح‌های آسفالت و لکه‌گیری، استقرار سامانه‌های هوشمند مدیریت ترافیک، نصب چراغ‌های هوشمند، نصب دوربین‌های کنترل، ثبت تخلفات و افزایش تابلوهای راهنمایی و رانندگی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری تبریز در حوزه حمل و نقل و ترافیک است.

نوین برنامه‌ریزی برای توسعه شبکه حمل و نقل درون‌شهری، استقرار سامانه حمل و نقل ترکیبی، نهادینه‌سازی حمل و نقل ریلی، نوسازی و جوان‌سازی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی، افزایش ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی و افزایش ضریب پوشش بخش خصوصی در ناوگان حمل و نقل درون‌شهری را از دیگر برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری تبریز در این حوزه اعلام کرد.

انتهای پیام/60001/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول