اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال ایران؛

شهرداری ارومیه برابر میزان خراسان به پیروزی رسید

خبرگزاری فارس: تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال ایران با حمایت هوادارانش برابر میزان خراسان به پیروزی رسید.

شهرداری ارومیه برابر میزان خراسان به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال ایران برابر میزان خراسان با نتیجه سه بر دو به برتری رسید.

تیم والیبال شهرداری ارومیه بازی را بهتر از مهمان مشهدی خود آغاز کرد و ست‌های اول و دوم این دیدار را با نتایج 25 بر 22 و 25 بر 20 پیروز شد.

بازیکنان میزان خراسان که در ابتدای بازی تحت تأثیر جو سنگین تماشاگران ارومیه قرار گرفته بودند، در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و این دو ست را با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 21 به سود خود به پایان بردند.

حمایت هواداران ارومیه در ست پنجم بازی به اوج خود رسید و تیم شهرداری ارومیه که در ابتدای این ست با 4 پوئن از حریف خود عقب افتاده بود، با کمک هواداران خود این ست را با نتیجه 15 بر 11 برنده شد و در نهایت سه بر دو پیروز این دیدار شد.

بهرام فرید و احسن‌الله شیرکوند، دو بازیکن اصلی تیم والیبال شهرداری ارومیه که در نیم فصل اول از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به پرداخت جریمه مالی محکوم شده بودند، با توجه به پرداخت نکردن این جریمه‌ها، از سوی ناظر بازی از حضور در ترکیب تیم شهرداری ارومیه در این دیدار محروم ماندند.

دراگان جورجویچ سرمربی صرب تیم والیبال شهرداری ارومیه، در این دیدار از سعید معروف، علیرضا نادی، فرهاد پیروت‌پور، ایرج میکائیل‌زاده، رناتو داسیلوا، امیر برزگر، سعید مصطفی‌وند، محمد محمدکاظم و وحید سیدعباسی در این دیدار در ترکیب تیم خود استفاده کرد.

یاسل پورتوندو ملی‌پوش سابق تیم ملی والیبال کوبا که برای عقد قرارداد با تیم والیبال شهرداری  وارد ارومیه شده است، این دیدار را از جایگاه خبرنگاران نظاره می‌کرد.

شهرداری ارومیه با این پیروزی و کسب دو امتیاز این دیدار، با 20 امتیاز همچنان در رده هفتم جدول باقی ماند و میزان خراسان با یک امتیاز این بازی 22 امتیازی شد و به جایگاه پنجم جدول رده‌بندی لیگ رسید.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در دومین دیدار از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال، از ساعت 16 روز چهارشنبه 29 آذر ماه در سالن غدیر ارومیه از تیم کاله مازندران میزبانی می‌کند.

انتهای پیام/61001/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول