اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد

‌افتتاح و کلنگ‌زنی 6.3 میلیارد تومان ‌پروژه‌های ‌حمل و نقل ‌شهرداری قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با اعتباری بیش از 3/5 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به مناسبت روز حمل و نقل انجام می‌شود.

‌افتتاح و کلنگ‌زنی  6.3  میلیارد تومان ‌پروژه‌های ‌حمل و نقل ‌شهرداری قزوین

اسماعیل عرشیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، گفت: 2/5 میلیارد تومان افتتاح پروژه‌های اجرایی سازمان ترافیک از جمله اصلاحات هندسی تقاطع‌های سطح شهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان، اصلاح هندسی میدان تهران قدیم و ساماندهی ورودی و خروجی بیمارستان رازی که به اتمام رسیده است.

این مسئول در ادامه اظهار داشت: هوشمندسازی چراغ‌های راهنمایی و تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی سطح شهر با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان، تهیه و نصب انواع تجهیزات ترافیکی و خط‌کشی معابر سطح شهر با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین می‌باشد.

وی در خصوص کلنگ‌زنی، طراحی و نصب پل هوایی عابر پیاده بیان کرد: در بحث کلنگ‌زنی، طراحی و نصب پل هوایی عابر پیاده با پیش‌بینی نصب پله برقی با طرح زیبا و متفاوت در ضلع غربی تقاطع خیابان شهید بابایی و بلوار شهید بهشتی با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان و همچنین خرید و نصب چهار دستگاه پله برقی بر روی پل هوایی تقاطع مولوی با بلوار جمهوری اسلامی با اعتبار 700 میلیون تومان جزو برنامه‌های قابل اجرا می‌باشد.

انتهای پیام/2667/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول