اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر شرافت خبر داد

تأسیس واحد اجرائیات شهرداری شرافت

خبرگزاری فارس: شهردار این شهر از تأسیس واحد جدید اجرائیات شهرداری خبر داد و گفت: برای اعمال قانون در شهر شرافت این واحد تأسیس شده است.

تأسیس واحد اجرائیات شهرداری شرافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرافت، جهانبخش خدادادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرائیات شهرداری قلب تپنده شهرداری محسوب می‌شود، اظهار کرد: تأسیس واحد اجرائیات در شهرداری شرافت باعث می‌شود تا عملا قوه مجریه در شهرداری شرافت متولی داشته باشد و به این دلیل برخوردهای قانونی با مظاهر تخلف از قانون در شهرداری و شهر شرافت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قانون شهرداری‌ها بسیاری از مشکلات را در سطح شهر حل کرده است، خاطر نشان کرد: برای برخورد با مظاهر تخلف به‌ویژه تصرف‌های عدوانی در سطح شهر شرافت باید واحد اجرائیات در شهرداری تأسیس می‌شد و این واحد از پرکارترین واحدهای شهرداری خواهد بود.

شهردار شرافت گفت: تاکنون مجری قانون در شهرداری شرافت وجود نداشت و دستگاه و بخشی در شهرداری برای مقابله با تصرف‌های عدوانی و یا تخلفات از قانون شهرداری وجود نداشت که با تأسیس این واحد مشکلات به‌حداقل می‌رسد.

خدادادی با اشاره به اینکه شهر شرافت در دفع زباله‌های شهری دچار مشکل شده است، تأکید کرد: برای دفع زباله‌های شهری دچار مشکل هستیم و به این دلیل در تلاش هستیم تا با همکاری شهرداری شوشتر در راستای دفع صحیح پسماند و تنظیف محل پیشین دفع زباله شهر شرافت در راستای ارتقای سطح بهداشت گامی موثر برداریم.

شهردار شرافت با اشاره به اینکه بخش‌هایی از این شهر در روزهای گذشته نخاله‌برداری شده است،تأکید کرد: در روزهای گذشته بخش‌هایی از شهر نخاله‌برداری شده است که در این بین بیش از سه هزار و 570 تن نخاله ساختمانی و زباله از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

وی افزود: مشکل دفع زباله و نخاله در سطح شهر شرافت و روستاهای کنار این شهر بسیار شدید است و به این دلیل در روزهای گذشته بخش‌هایی از روستای قلی‌پور نیز نخاله برداری شده است.

انتهای پیام/72006/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول