اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شوشتر خبر داد

تشکیل کمیسیون فضای سبز شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از تشکیل کمیسیون فضای سبز شهرداری در روزهای آینده خبر داد.

تشکیل کمیسیون فضای سبز شهرداری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: کمیسیون فضای سبز به منظور نظارت بر فعالیت‌های حوزه فضای سبز شهرداری تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کمیسیون نظارت بر فعالیت‌ها را نیز در اختیار دارد، تاکید کرد: این کمیسیون بر همه فعالیت‌ها به ویژه هرس درختان و پیمانکاران این بخش نظارت می‌کند.

نایب رئیس شورای شهر شوشتر با تاکید بر واگذاری فضای سبز به بخش خصوصی تصریح کرد: برای ارتقای سطح کیفی فضای سبز شوشتر نیاز است نگهداری آن به بخش خصوصی سپرده شود.

دهدار با تاکید بر اینکه این کمیسیون، وظیفه برون سپاری فضای سبز را برعهده دارد، افزود: در این کمیسیون مقدمات و زیربنای واگذاری این بخش از شهرداری به بخش خصوصی و پیمانکار فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت این واگذاری تاکید کرد: باید شهرداری شوشتر به بخش مدیریت و تصدی‌گری وارد شود و از بخش اجرا خارج شود تا کیفیت فعالیت در بخش‌های مختلف شهرداری شوشتر افزایش یابد.

دهدار با تاکید بر اینکه فصل رسیدگی به فضای سبز در خوزستان آغاز شده است، افزود: فصل رسیدگی به فضای سبز در خوزستان آغاز شده است و باید در اسرع وقت برای گل‌کاری در سطح شهر شوشتر اقدام کرد.

وی خاطر نشان کرد: نماینده شورای اسلامی شهر شوشتر در این کمیسیون غلام سلطانیان عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تعیین شده است.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول