اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

حوزه و دانشگاه می‌توانند با وحدت مکمل یکدیگر باشند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه و دانشگاه باید مکمل یکدیگر باشند و این مسئله با وفاق میان این دو به وجود می‌آید.

حوزه و دانشگاه می‌توانند با وحدت مکمل یکدیگر باشند

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: شهید مفتح سالیان متمادی در راه ایجاد و ارتقای وحدت نهادهای حوزه و دانشگاه تلاش کرد و در نهایت پس از عمری تلاش و جهاد مستمر و خستگی‌ناپذیر در راه تبلیغ دین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: با شهادت شهید مفتح منافقان گمان کردند با ترور شخصیت‌های بزرگ اسلام می‌توانند در روند انقلاب اسلامی خلل ایجاد کنند.

خسروی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه دو مرکز مهم دینی و علمی هستند که با وحدت و همدلی می‌توانند مکمل هم باشند افزود: حوزه و دانشگاه دو نهاد فرهنگی و تاثیرگذار جامعه است که می‌توانند سبب شکوفایی استعدادهای یک ملت تا فتح کامل قله‌های پیشرفت و ترقی شوند.

نماینده مردم تربت حیدریه بر ضرورت هم‌افزایی و افزایش وحدت بین حوزه و دانشگاه تاکید کرد و افزود: وحدت بین این دو نهاد تاثیرگذار سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

وی تصریح کرد: حوزه و دانشگاه‌های مسلمان در جهت خدمت به مردم و تداوم بیداری اسلامی تلاش کنند.

خسروی بیان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یک تاکتیک نیست؛ بلکه یک راهبرد کلان است که همواره باید مدنظر مسئولان باشد و ممکن است برخی از افراد چه در داخل و چه در خارج از کشور با تبلیغات منفی نسبت به این انسجام ابراز تردید کنند.

انتهای پیام/70007/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول