اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه کرج:

دشمن از وحدت حوزه و دانشگاه هراس دارد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه شهرستان کرج گفت: دشمنان اسلام و انقلاب از وحدت ملی در ایران به‌ویژه میان حوزه و دانشگاه هراس دارند.

دشمن از وحدت حوزه و دانشگاه هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی دشمنان تلاش بسیاری برای ایجاد تفرقه و جدایی در میان اقشار مختلف ملت ایران داشتند.

وی تصریح کرد: ایجاد اختلاف میان قومیت‌ها و دیدگاه‌های مختلف اگر چه با هوشیاری و بصیرت ملت ایران و درایت ولی امر مسلمین خنثی شده است، اما اگر در این حوزه غفلت کنیم به طور قطع دشمنان به اهداف شوم خود خواهند رسید.

نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری افزود: یکی از بخش‌هایی که غربی‌ها نمی‌خواهند با هم وحدت داشته باشند، دانشجویان و طلاب هستند.

* دانشجویان ایرانی متعهد و انقلابی هستند

کازرونی تاکید کرد: دانشجویان ایرانی افرادی متعهد، دلسوز و انقلابی هستند و برای تحقق اهداف کلان جمهوری اسلامی از جمله اسناد بالادستی نظام مانند سند چشم‌انداز 20 ساله تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند.

وی افزود: غربی‌ها می‌خواهند با تهاجم فرهنگی دانشجویان ما را از باورها و اعتقادات مذهبی دور کرده و ارزش و جایگاه حوزه‌های علمیه را در میان مردم تخریب کنند.

خطیب جمعه شهرستان کرج اظهارداشت: به طور قطع غربی‌ها از وحدت حوزه و دانشگاه در ایران هراس دارند و نمی‌خواهند دانشجویان ما معتقد و انقلابی تربیت شوند.

کازرونی در پایان تاکید کرد: به فضل الهی تا به امروز این توطئه خنثی شده و دانشجویان و طلاب ما با وحدت و همدلی در برابر دسیسه‌های غرب ایستادگی کرده‌اند که این امر نشان‌دهنده بصیرت و آگاهی نسل جوان ایران اسلامی است.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول