اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فارسان:

وحدت حوزه و دانشگاه استکبار جهانی را ناکام گذاشته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فارسان گفت: وحدت حوزه و دانشگاه اهداف شوم استکبار جهانی را ناکام گذاشته است.

وحدت حوزه و دانشگاه استکبار جهانی را ناکام گذاشته است

حجت‌الاسلام غلامعلی پوراکبر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مفتح، اظهار داشت: روز 27 آذر سال 1358، آیت‌الله دکتر مفتح، استاد حوزه و دانشگاه، در دانشکده الهیات دانشگاه تهران به درجه رفیع شهادت رسید و سالروز شهادت این متفکر از سوی حضرت امام خمینی (ره) با عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شد.

وی افزود: همچنین روز وحدت حوزه و دانشگاه یادآور مجاهدت‌ها و مبارزات علما و اندیشمندان فعال در حوزه‌های علمیه و محیط‌های دانشگاهی است که به مقابله با قدرت‌های ظالم برخاستند و در این راستا جان خود را نیز تقدیم اسلام و نظام کردند.

پوراکبر با اشاره به ترفندها و توطئه‌های دشمن در راستای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: ضربه زدن بر پیکره دو قشر علمی و دینی و ایجاد تفرقه و خودمحوری میان آنان است از بزرگترین ترفندهای استکبار جهانی است که و همواره تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته است.

امام جمعه فارسان اذعان داشت: دشمن این هدف شوم خود را با شعار جدایی دین از سیاست در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی دنبال کرده است.

پوراکبر، وحدت حوزه و دانشگاه را عاملی برای ناکام گذاشتن اهداف شوم دشمن عنوان کرد و گفت: فعالان مراکز حوزه و دانشگاه کشور با پیروی از رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری وحدت و تعامل خوبی بین این دو مرکز برقرار کرده و توانسته‌اند تا حد بسیار زیادی اهداف دشمن را ناکام بگذارند.

وی بیان داشت: وحدت حوزه و دانشگاه دستاوردهای بسیار خوبی برای کشور به ثمر آورده و به ویژه می‎تواند در زمان فعلی نقش مهمی در تحقق استقلال اقتصادی ایفا کند.

امام جمعه فارسان در پایان خاطرنشان کرد: تقویت وحدت و همراهی حوزه و دانشگاه می‎تواند در تبدیل ایران اسلامی به قدرتی بزرگ در منطقه و جهان نقش مهمی ایفا کند.

انتهای پیام/68004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول