اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

حوزه و دانشگاه مکمل یکدیگرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: حوزه و دانشگاه مکمل یکدیگرند و باید در تقویت جایگاه این دو نهاد تلاش کرد.

حوزه و دانشگاه مکمل یکدیگرند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان دزفول اظهار داشت: باید در راستای تقویت جایگاه دانشگاه و حوزه تلاش کرد و در این‌باره باید وحدت این دو نهاد بسیار مدنظر باشد.

وی افزود: دشمن بر تفرقه میان این دو نهاد برنامه‌ریزی کرده است و به این دلیل باید کوشید تا با ایجاد وحدت بیشتر بین این دو نهاد در راستای خنثی کردن نقشه‌های دشمن گام برداریم.

قاضی خاطر نشان کرد: در صورتی که این دو نهاد به وظایف ذاتی خود عمل کنند و در راستای اجرای وظایف کوشا باشند جامعه روز به روز رشد خواهد کرد و باید در این‌باره کوشا باشیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در حال تشدید فشارها بر سوریه است، افزود: سوریه در حال مبارزه جدی با تروریسم جهانی است و حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها در راستای افزایش فشارها برای شکستن کمر مقاومت در این کشور است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول تاکید کرد: آمریکا با بی‌شرمی از تروریست‌ها حمایت می‌کند و حضور آن‌ها و اقداماتشان را به رسمیت می‌شناسد و این اقدام بسیار بی‌شرمانه است.

وی خاطر نشان کرد: اعطای نشان صلح به رژیم صهیونیستی بسیار خنده‌دار و بدون توجیه است و این اقدام باعث بی‌اعتبار شدن تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان در این عرصه می‌شود.

انتهای پیام/72006/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول