اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مدرسه علمیه امام‌صادق (ع) آبادان:

هماهنگی هرچه بیشتر حوزه و دانشگاه راه پیشرفت را هموار می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر مدرسه علمیه امام‌صادق (ع) آبادان گفت: هماهنگی و ارتباط هر چه بیشتر این دو نهاد در کشور راه را برای پیشرفت و ترقی همه اقشار جامعه خصوصاً جوانان بیش از گذشته باز می‌کند.

هماهنگی هرچه بیشتر حوزه و دانشگاه راه پیشرفت را هموار می‌کند

حجت الاسلام عبدالله باوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار داشت: تقارن روزی به نام وحدت حوزه و دانشگاه نمودی از عملکردهای تکمیلی و مکمل کننده این دو قطب علمی کشور نسبت به یکدیگر است.

وی افزود: این دو نهاد با همکاری دو جانبه و تکاملی راهگشای بسیاری از شبهات علمی، دینی و فرهنگی بوده و در کنار یکدیگر راه را برای پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی باز می‌کند.

مدرس حوزه علمیه امام‌صادق (ع) ادامه داد: برگزاری نشست‌های علمی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، به همراه دانشجویان نمودی بر تلاش جامعه علمی و دینی کشور برای رسیدن هر چه سریع‌تر به راه‌های ترقی و پیشرفت است.

باوی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه علمیه شهرستان آبادان در راستای وحدت حوزه و جامعه دانشگاهی منطقه گفت: دانشجویان و طلاب شهرستان خودجوش با برنامه‌ریزی دقیق، نشست‌ها و تریبون‌های علمی را در کنار یکدیگر به طور منظم و مستمر برگزار می‌کنند.

وی اضافه کرد: حضور اساتید حوزه در دانشگاه، برنامه‌های نماز جماعت در دانشگاه‌های مختلف شهرستان، اجرای نماز جماعت در خوابگاه‌های دانشجویی، برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ بین طلاب و دانشجویان، حل شباهت دینی قشر جوان و دانشجو هماهنگ با طلاب و برقراری ارتباط عاطفی بین دو جامعه از اقدامات انجام شده در راستای برنامه‌های فوق است.

مدیر مدرسه علمیه امام‌صادق (ع) در پایان گفت: هماهنگی و ارتباط هر چه بیشتر این دو نهاد در کشور راه را برای پیشرفت و ترقی همه اقشار جامعه به خصوص جوانان بیش از گذشته باز می‌کند.

انتهای‌پیام/72002/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول