اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه تبریز:

وحدت حوزه و دانشگاه برای دشمنان نظام مایوس کننده است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه تبریز وحدت حوزه و دانشگاه را برای دشمنان نظام مایوس کننده دانست و گفت: دشمنان به علت پویایی این دو نهاد همواره در طول تاریخ قصد جدایی بین آنها را داشته‌اند.

وحدت حوزه و دانشگاه برای دشمنان نظام مایوس کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز آژیده ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 27 آذرماه سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، با بیان این‌که فاصله بین حوزه‌های علمیه و دانشگاه موجب ارائه اندیشه و تز وحدت این دو نهاد توسط امام خمینی (ره) شد، اظهار کرد: دانشگاهیان و حوزویان نباید اجازه دهند این تفکر متعالی زمین بماند.

وی با تاکید بر اینکه وحدت حوزه و دانشگاه برای دشمنان نظام مایوس کننده است، افزود: دشمنان به علت پویایی این دو نهاد همواره در طول تاریخ قصد جدایی بین آنها را داشته‌اند.

این مسئول یادآور شد: بر همین اساس نظام استعماری و سلطه‌جویانه غرب طی سال‌های طولانی با شیوه‌ها و روش‌های مختلف تلاش‌های بسیاری برای ایجاد فاصله بین دانشگاه و حوزه‌ها کرده است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان نیز در این مراسم تاکید کرد: حوزه و دانشگاه باید برای رسیدن به یک هدف مشخص که همان پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی است تلاش کنند.

حجت‌الاسلام علی انتظاری افزود: وحدت حوزه و دانشگاه به معنی تعطیل کردن یکی از آنها نیست بلکه هر دو آنها از بزرگ‌ترین نیازهای کشور هستند و باید با وحدت و همدلی برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و اداره کشور برنامه‌ریزی کنند.

وی انتقال علوم، شتاب در روند پیشرفت، همکاری و نگاه مثبت به یکدیگر، اخذ الگوهای مثبت و تحقیقات مشترک در زمینه نیازهای کشور را از جمله نتایج وحدت حوزه و دانشگاه دانست.

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول