اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

وحدت حوزه و دانشگاه رسیدن به جامعه‌ا‌ی اسلامی را میسر می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: وحدت میان حوزه و دانشگاه رسیدن به جامعه‌ای اسلامی را میسر می‌کند و به این دلیل دشمن از این وحدت هراس دارد.

وحدت حوزه و دانشگاه رسیدن به جامعه‌ا‌ی اسلامی را میسر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام سیدمحمد امام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان شوش اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه به دلیل اینکه باعث ایجاد انسجام میان متفکران دینی و علمی جامعه می‌شود همیشه مورد هراس استکبار جهانی بوده است و باید در راستای استحکام این وحدت تلاش بیشتری کرد.

وی افزود: دانشگاه نهاد علوم موثر در پیشرفت جامعه است و حوزه علمیه جایگاه علوم دینی است که وجود هر دو بدون دیگری می‌تواند باعث مشکلاتی در جامعه شود.

امام خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی رهبری دینی در جامعه اسلامی امور هدایت جامعه را برعهده دارد و دانشگاهیان نیز در امور علمی و توسعه کشور در تلاش هستند و بین این دو قشر وحدت مثال‌زدنی وجود دارد.

وی تاکید کرد: نباید بین این دو قشر فاصله‌ای ایجاد شود زیرا در این صورت کشور از پیشرفت در علوم دینی و غیر دینی باز خواهد ماند و این چیزی است که مدنظر دشمن است.

امام با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در هفته گذشته افزود: رهبری معظم انقلاب در شرایط کنونی بیداری اسلامی را موجب هراس استکبار می‌داند و به این دلیل باید در راستای شناخت و معرفی این نهضت‌های اسلامی در جهان تلاش کرد.

انتهای پیام/72006/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول