اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

اجتماع کشورهای اسلامی نشان از کارآمدی نظام در بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:‌ اجتماع بزرگ نخبگان، دانشمندان و فرهیختگان کشورهای اسلامی در کشور ایران نشان از کارآمدی نظام در شکل‌گیری بیداری اسلامی است.

اجتماع کشورهای اسلامی نشان از کارآمدی نظام در بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار نخبگان و دانشمندان کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری اظهار داشت: حضور نخبگان و دانشمندان این کشورها در ایران اسلامی نشان داد که ایران همچنان الگوی کشورهای اسلامی است و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

وی بر ضرورت آسیب‌شناسی بیداری اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: کشورهای اسلامی باید با آسیب‌شناسی حرکت‌های خود، نقاط ضعف را شناسایی کرده و نسبت به رفع این آسیب‌ها اقدام کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه از دیدگاه رهبری بررسی اهداف بیداری اسلامی باید مورد توجه کشورهای اسلامی باشد، تصریح کرد: با تعیین هدف، مسیر انقلاب‌های شکل گرفته توسط مردم به خوبی تعیین می‌شود.

آیت‌الله خاتمی ضرورت شناسایی ابزارهای مقابله با توطئه‌های دشمنان را از دیگر برنامه‌های مورد تأکید رهبری در دیدار نخبگان کشورهای اسلامی دانست و افزود: شناخت دشمن موجب مقابله جدی با توطئه‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه دیدار نخبگان کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری بازتاب‌های بسیاری داشت، افزود: برگزاری چنین اجتماعاتی برای دشمنان هزینه‌بر است.

ایران در عرصه‌های علمی گام‌های بلندی را برداشته است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف علمی اشاره کرد و تصریح کرد: جوانان ایرانی در عرصه‌های نانوتکنولوژی، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، هوا و فضا و بخش‌های مختلف گام‌های بلندی را برداشته‌اند.

وی شکار دو پهباد جاسوسی فوق پیشرفته آمریکا را در کمتر از یک‌سال نشان از پیشرفت‌های علمی کشور در این حوزه عنوان کرد و افزود: دانشمندان نخبه کشور در شکار این پهبادها تأثیر بسزایی دارند.

خاتمی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله عنوان کرد: این عالم فرزانه با شهادت خود زمینه وحدت حوزه و دانشگاه را فراهم کرد.

انتهای‌ پیام/73003/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول