اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

دشمنان در مواجهه با بیداری اسلامی به انفعال افتاده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در مواجهه با بیداری اسلامی شکل گرفته در خاورمیانه و بسیاری از کشورهای جهان به انفعال افتاده‌اند.

دشمنان در مواجهه با بیداری اسلامی به انفعال افتاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله‌سوار اظهار داشت: استکبار جهانی تلاش می‌کند تا به هر نحو ممکن نهضت‌های آزادی‌بخش جهان را به انحراف بکشاند تا وانمود کند چنین خیزش‌هایی مقطعی و برخاسته از برخی هیجانات بوده است.

وی با یادآوری اینکه دشمنان امروز از ترس فراگیر شدن الگوی اسلامی- ایرانی و فرهنگ ضداستبدادی این ملت خدا جوی در ترس و واهمه به سر می‌برند اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا در داخل کشور وحدت و همدلی خود را بیش از هر زمان دیگر صیانت کنیم چرا که آنها بسیار دوست دارند تا در این بنیان مستحکم نفوذ پیدا کنند.

امام جمعه بیله‌سوار با گرامی داشت روز دانشجو و آگاه بودن این قشر فرهیخته در دفع بسیاری از حرکت‌های فرهنگی خبیث دشمنان خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند دانشجویان ما افسران جنگ نرم هستند که برای مقابله با دشمن باید به دو عنصر بصیرت و ولایت‌پذیری مجهز باشند.

قیاسی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: رمز بقا و تداوم ارزش‌های این جامعه بستگی به زنده نگه‌داشتن فرهنگ عاشورایی دارد که در تمام ابعاد ظهور و بروزی حقیقی پیدا می‌کند.

وی همچنین فرارسیدن روز شهادت امام زین‌العابدین(ع) را نیز تسلیت گفت و افزود: آن حضرت بعد از حادثه کربلا به همراه بانوی فداکار اسلام حضرت زینب چنان از اصول اسلام دفاع کرد که دشمنان تا همیشه تاریخ از کرده خود در حق ائمه معصومین نادم باشند.

امام جمعه بیله‌سوار از امام سجاد به عنوان راوی حقیقت عاشورا و کلام دین‌مدار الهی یاد کرد و بیان داشت: حضرت امام سجاد(ع) ادامه‌دهنده راه و پرچمی است که حقیقت آن امروز بشریت را به سمت سعادت واقعی سوق می‌دهد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول