اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

رژیم صهیونیستی قصد انتقام گرفتن از بیداری اسلامی را دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حملات وحشیانه خود به غزه قصد انتقام گرفتن از بیداری اسلامی را دارد، گفت: بیداری اسلامی از موضوعاتی است که به شدت موجب ترس و واهمه اسرائیل شده است.

رژیم صهیونیستی قصد انتقام گرفتن از بیداری اسلامی را دارد

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حملات اسرائیل به غزه اظهار داشت: رژیم منفور اسرائیل با کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان بی‌گناه فلسطین، دیگر آبرویی برای خود باقی نگذاشته و بارها خوی وحشیگری خود را نشان داده است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و همچنین طنین ندای آزادی‌خواهی در میان ملت‌های آزادی‌خواه جهان افزود: باید از این موقعیت به خوبی بهره جست و همگام و هم‌صدا با یکدیگر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد و حق مظلوم را از ظلم ستاند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از سکوت مجامع بین‌الملل به ویژه سران برخی کشورهای عربی در برابر این تجاوزگری‌ها انتقاد کرد و گفت: به طور قطع وحدت و همبستگی کشورهای مسلمان مانع از ادامه این اقدامات غیر انسانی می‌شود.

وی با اشاره به ترس اسرائیل از بیداری اسلامی اضافه کرد: شاید اسرائیل در این زمینه به صورت آزمون و خطا وارد شده باشد چون بحث بیداری اسلامی از موضوعاتی است که به شدت موجب ترس و واهمه این رژیم منحوس شده و می‌خواهد شدت عکس‌العمل کشورهای مختلف را از این حرکت خود ارزیابی کند.

آریایی‌نژاد بیان داشت: تصور اسرائیل بر این است که در وضعیت کنونی برای بقای خود، چاره‌ای جز حمله به غزه و فلسطین ندارد چون ادامه بیداری اسلامی موجبات نابودی آن را فراهم می‌کند هر چند با این اقدام، زنگ انحطاط و فروپاشی آن زودتر از قبل به صدا در خواهد آمد.

وی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه رژیم جنایتکار اسرائیل با حملات وحشیانه خود به غزه قصد انتقام گرفتن از بیداری اسلامی را دارد، تأکید کرد: تنها راه مقابله با این اقدام وحدت همه‌جانبه و حمایت از مردم مظلوم غزه است.

انتهای پیام/89002/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول