اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

25 دی‌ماه آخرین مهلت دریافت مقالات همایش ملی «ولایت فقیه و بیداری اسلامی»

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از 25 دی‌ماه به عنوان آخرین مهلت دریافت مقالات همایش ملی «ولایت فقیه و بیداری اسلامی» خبر داد.

25 دی‌ماه آخرین مهلت دریافت مقالات همایش ملی «ولایت فقیه و بیداری اسلامی»

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا یوسف‌وند صبح امروز در جمع اساتید این دانشگاه از ارسال پوستر همایش ملی « ولایت فقیه و بیداری اسلامی» به تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و حوزه‌های علمیه سخن به میان آورد و اظهار کرد: سایت همایش به آدرس http://www.kb-bidarieslami.ir تا تاریخ 25 دی‌ماه 91 آماده دریافت مقالات در سطح ملی است.

 دبیر همایش ملی ولایت فقیه و بیداری اسلامی گفت: فعالیت‌های دانشگاه پیام‌نور نشان از پیشتازی این دانشگاه در حرکت‌های پژوهشی دارد.

وی گفت: ادارات و نهادها به خصوص مؤسسات دانشگاهی و حوزه‌های علمیه می‌توانند در بخش‌های مختلف علمی و اجرایی حامی دانشگاه پیام‌نور باشند.

یوسف‌وند گفت: تیرماه امسال همایش ملی اسلام و ایتام در این دانشگاه برگزار شد که کمیته امداد امام خمینی همکاری ویژه‌ای در برگزاری همایش داشت.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد همچنین از حمایت همه جانبه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی این دانشگاه که در مهر‌ماه سال جاری برگزار شد، قدردانی کرد.

یوسف‌وند با اشاره به لزوم توجه ویژه به مباحث اقتصاد مقاومتی گفت: ظرفیت‌های ویژه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که با همکاری و همدلی مسئولین می‌تواند در کاهش هزینه‌ها مؤثر باشد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه را بهترین محل برای فرهنگ‌سازی و ترویج آن در جامعه در همه زمینه‌ها دانست و گفت: همه آن‌چه که در سالیان گذشته و در نظام جمهوری اسلامی به آن دست یافته‌ایم به برکت وجود دانشجویان متعهد و دانشگاه‌ها با رویکرد اسلامی در کشور است.

وی دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد را پیشتاز بصیرت‌افزایی در میان مراکز آموزش عالی در این استان در زمینه برگزاری همایش‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی دانست و گفت: این گونه برنامه‌ها با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری در اوایل سال آینده تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ 2571/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول