اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

شهدا صحنه‌گردان موج بیداری اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: امروز شهدا هستند که صحنه‌گردان موج بیداری اسلامی، حرکت اسلامی و حرکت‌های ضد استکباری شده و باعث متزلزل شدن پایه استبداد و استکبار در سطح منطقه و حتی بین‌المللی شده‌اند.

شهدا صحنه‌گردان موج بیداری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای تبلیغات روابط عمومی سپاه دشتی اظهار داشت: شهدا با اطاعت از فرامین امام راحل از جان و مال خویش گذشتند و از کیان این سرزمین حفاظت کردند.

فرمانده سپاه دشتی افزود: فرهنگ شهادت مبارزه، ولایتمداری، بصیرت، سرزندگی، بصیرت و فرهنگ معامله با خداست.

وی ادامه داد: بصیرت به عنوان قطب‌نمای مسیر مبارزه و ولایتمداری به عنوان چشمه بصیرت‌بخشی در این راستاست.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا، اعلام وفاداری به آنان و ولایت فقیه است ادامه داد: ما نباید فقط به برگزاری یادواره شهدا اکتفا کنیم بلکه باید وصایای شهدا را نیز بخوانیم و به آنها عمل کنیم.

کاظمی با بیان اینکه شمع شهدا هرگز خاموش نخواهد شد، گفت: هر شهیدی که از جامعه گرفته می‌شود روح حماسه در پیکره جامعه زنده می‌کند و روشنی‌بخش محفل مردان خدا می‌شود.

کاظمی افزود: اگر شهدای گرانقدری را از دست داده‌ایم در قبال آن سرمایه‌ای ارزشمند بدست آورده‌ایم که از خود شهدا ارزشمندترند.

فرمانده سپاه دشتی خاطر نشان کرد: شهدا امروز ستارگان فروزان حیات، بالندگی، عزت و افتخار آن هم افتخار ملی ما هستند.

این مقام مسئول افزود: امروز شهدا هستند که صحنه‌گردان موج بیداری اسلامی، حرکت اسلامی و حرکت‌های ضد استکباری شده و باعث متزلزل شدن پایه استبداد و استکبار در سطح منطقه و حتی بین‌المللی شده‌اند.

وی اضافه کرد: این صحنه‌گردانان امروز موجب حفظ تمام دستاوردها و ارزش ناب انقلاب اسلامی در ایران هستند.

کاظمی تصریح کرد: امروز فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از بدی‌ها، ناهنجاری‌های اجتماعی مصون و نظام اسلامی را در برابر توطئه‌های رنگارنگ دشمنان به خوبی حفظ کرده است.

فرمانده سپاه دشتی گفت: شهدای تبلیغات با رشادت خود جانانه و جان برکف در راه خدا و با خلوص و با اشرافیت کامل به همه مفاهیم دینی در مسیر خداوند به دین مبین اسلام جانفشانی کردند.

وی خاطر نشان کرد: شهدای تبلیغات در دفاع از حریم ولایت نقش خود را به خوبی ایفا کردند و با کمترین امکانات اما با اراده و ایمان قوی در انتقال ارزش‌ها و روشن کردن افکار و رساندن اطلاعات مناسبت و بصیرت‌افزایی رزمندگان و با جلوگیری از انحرافات نقاب را از چهره دشمنان برداشتند.

وی گفت: این یادواره یادآور رشادت، ایثارگری، فداکاری و از خود گذشتگی شهدای تبلیغات در زمان جبهه و جنگ است.

کاظمی یادآور شد: در اکثر وصیت‌نامه شهدا نام امام حسین(ع) و تاکید بر پیروی از ولایت فقیه آمده است.

انتهای پیام/66001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول