اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

رژیم صهیونیستی امروز از همیشه ضعیف‌تر شده / صدای ایران در بیداری اسلامی شنیده می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به جنگ اخیر صهیونیست‌ها در غزه گفت: در همین جنگ هشت روزه شاهد بودیم که رژیم صهیونیستی امروز بیش از بیش ضعیف شده است.

رژیم صهیونیستی امروز از همیشه ضعیف‌تر شده / صدای ایران در بیداری اسلامی شنیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سردار سرتیپ احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه خودکفایی یک امر مهم در زنجیره امنیت‌سازی است، گفت: خودکفایی امروز برای ما یک نماد فرهنگی است که خود ناشی از توجه به تولید داخل است و آن هم ناشی از تحقیق و پژوهش‌های داخلی است که در این چرخه نقش دانشگاه‌ها بسیار مهم است.

وی افزود: آمریکایی‌ها در گذشته به دنبال ایجاد نظم نوین جهانی بوده‌اند و حتی در مقطعی از زمان نویسنده‌ای خبر از پایان جهان و تسلط لیبرالیزم داد و همه هم آن را قبول کردند اما در این میان کشورهایی که عرق انقلابی و مبارزه با امپریالیزم در آنها بود، چشم به جمهوری اسلامی دوخته بودند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: در ادامه آمریکایی‌ها بحث جهانی‌سازی و تقسیم‌بندی جهان را مطرح کردند و در نهایت خود را حاکم جهان دانستند و به فکر تصرف کرات دیگر افتادند که این توهمات را در قالب برخی فیلم‌های سینمایی هم به تصویر کشیدند، اما در این میان جمهوری اسلامی روزبه‌روز قوی‌تر شد و همه معادلات آنها را بر هم زد.

وحیدی در ادامه افزود: امروز شاهد آن هستیم که رژیم صهیونیستی که روزی در جنگ با اعراب به پیروزی رسید در جنگ 33 روزه شکست می‌خورد و در حالی که برخی آن را فقط یک اتفاق تکرارنشدنی نام بردند، دیدیم که شکست‌های دیگر آنها نیز در جنگ‌های 22 روزه و هشت روزه رقم خورد و این کوتاه‌تر شدن‌های زمان شکست آنان نشان از فرسایش قدرت آنان در عین افزایش کمک‌رسانی قدرت‌های جهان به آنان است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به جنگ اخیر صهیونیست‌ها در غزه گفت: در همین جنگ هشت روزه شاهد بودیم که سپرهای موشکی مختلف آنان که در بردهای مختلف و توسط کشورهای مختلف نصب شده‌اند و حتی گنبد آهنین آنان بارها با شلیک موشک‌های مقاومت شکسته شدند و این نشان داد که رژیم صهیونیستی امروز بیش از بیش ضعیف شده است.

عضو مجمع تشخیص مسلحت نظام در ادامه با اشاره به خروج نظامیان آمریکایی از عراق و افغانستان که نشان‌دهنده شکست آنان در این کشورها است گفت: آمریکایی‌ها بعد از تحریم‌های مختلف خود نزدیک به دو سال است سطح تحریم‌های خود را افزایش دادند و از تحریم‌های فلج‌کننده سخن می‌گویند، اما در همین زمان شاهد هستیم که بعد از گذشت دو سال از این تحریم‌های به قول خود آنها فلج کننده وقتی از وزیر خارجه آمریکا سؤال می‌کنند وی از ناتوانی کشورش در حل موضوع ایران و اینکه ایران در همه نقاط جهان حضور دارد سخن می‌گوید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان گفت: امروز جمهوری اسلامی تنها جایی است که برای جهان پیام دارد و برای آینده روش و منشی را به جهان نشان می‌دهد و شاهد آن هستیم که صدای جمهوری اسلامی امروز در بیداری اسلامی کشورهای منطقه شنیده می‌شود.

انتهای پیام/86025/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول