اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد

حمایت از تولیدات داخلی برای مقابله با تحریم‌های دشمنان

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی حمایت از تولیدات داخلی را مناسب‌ترین راه برای مقابله با تحریم‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی دانست.

حمایت از تولیدات داخلی برای مقابله با تحریم‌های دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی‌بیغش عصر امروز در جمع مدیران این استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی را خدا نگه داشته است، اظهار کرد: خوشبختانه مردم ولایتمدار ایران نیز با ثبات قدم در دفاع از آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه با همراهی مردم به‌ طور حتم از دشمنی های اخیر نیز عبور خواهیم کرد، گفت: مناسب‌ترین راه برای مقابله با تحریم‌های دشمنان توجه به تولید داخلی است.

احمدی‌بیغش تصریح کرد: البته تولید داخلی باید با نظارت هم‌گام بوده تا محصولاتی با کیفیت تولید شود. 

* نامگذاری سال‌ها برای مقابله با تهدیدات اقتصادی دشمنان است

وی با اشاره به اینکه نامگذاری‌هایی که طی 10 سال گذشته از سوی رهبر انقلاب انجام شده همه برای مقابله با تهدیدات اقتصادی دشمنان و همچنین رشد و تعالی نظام اسلامی بوده است، افزود: تمامی این نامگذاری‌ها اعم از؛ سال اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف و کار مضاعف، جهاد اقتصادی، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی؛ حاکی از توجه رهبر انقلاب اسلامی برای توسعه کشور است. 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه این نامگذاری‌ها تشریفاتی نبوده و برای نظام اسلامی یک راهبرد محسوب می‌شود، گفت: تمامی مدیران و مسئولان موظفند تا این منویات و راهبردها را برای تعالی نظام اسلامی در کارها و تلاش‌های خود مورد توجه قرار دهند. 

وی با بیان اینکه 10 سال قبل فکر نمی‌کردیم که دشمنان این‌گونه عرصه را بر ماه تنگ کنند، افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر انقلاب بوده،‌ در این راستا مهم است.

احمدی‌بیغش اظهار کرد: برای استقلال کشور و اتکا باید از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نظام اسلامی را به جایگاه واقعی خود رساند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی بعد از انقلاب جنگ‌های مختلفی را بر ضد نظام به راه انداختند، گفت: جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی و ... با حضور مردم در صحنه بی‌اثر ماند و امروز دشمن جنگ اقتصادی را به راه انداخته که باید نسبت به آن آمادگی و هوشیار باشیم. 

* تنها 7 درصد از اعتبارات بخش کشاورزی اختصاص یافته است

استاندار خراسان شمالی همچنین با انتقاد از  جذب نشدن اعتبارات بخش کشاورزی برای توسعه تعاونی‌های کشاورزی گفت: با وجود آنکه 160 میلیارد تومان اعتبار برای این بخش در نظر گرفته شده صرفاً 10 میلیارد تومان جذب شده است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که اساس توسعه خراسان شمالی بخش کشاورزی هدفگذاری شده و اختصاص ندادن اعتبارات به تعاونی‌های کشاورزی با این عملکرد مغایرت دارد.

احمدی‌بیغش گفت: باید تعاونی‌های کشاورزی برای جذب این اعتبارات که از سوی دولت پیش‌بینی شده با همکاری دستگاه‌های متولی ورود کنند.

انتهای پیام/63002/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول