اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش بیمه در اردبیل مطرح شد

صنعت بیمه پشتوانه اطمینان‌بخش در تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیر بیمه کار‌آفرین استان اردبیل گفت: صنعت بیمه امروز در مواجهه با تحریم‌های دشمن به پشتوانه عظیمی در اعتلای نظام اقتصادی کشور تبدیل شده است که باید این ظرفیت را صیانت کرد.

صنعت بیمه پشتوانه اطمینان‌بخش در تحریم‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامرضا عزیزی عصر امروز در همایش بیمه و جایگاه آن در شکستن تحریم‌های اقتصادی در اردبیل اظهار داشت: شرکت‌های بیمه امروز با توانمندی‌ها و هوشمندی در برنامه‌ریزی تحریم استکبار جهانی را به فرصت شکوفایی روز‌افزون تبدیل کرده‌اند.

وی با تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین و 72 تن  از یاران باوفایش را که در جهت احیای دین مبین اسلام از تمام زندگی خویش گذشتند و با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند، افزود: ما پیرو مکتب و مرامی هستیم که در آن آزادگی و حریت بر زیستن ذلت‌بار ترجیح داده شده است.

عزیزی با اشاره به ایام گرامیداشت روز صنعت بیمه و تلاشگران و جهادگران شبکه فروش که در جهت اشاعه و احیای فرهنگ بیمه در جامعه حتی به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد:‌ فعالیتی که در این حوزه صورت می‌گیرد فعالیتی مبارک و مقدس است که در جهت پیشبرد و پیشرفت جامعه و اهدای آرامش و آسایش برای هم‌میهنان به ویژه هم‌‌استانی‌های عزیز مهم و ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر بیمه کار‌آفرین استان اردبیل یادآور شد: بیمه کارآفرین در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری امورات به بخش خصوصی و اجرای اصل 44 قانون اساسی کشور به عنوان اولین شرکت بیمه‌ای است که با بکارگیری کارشناسان مجرب در صنعت بیمه کشور مجوز فعالیت در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای را دریافت کرده است.

عزیزی گفت: اقدام به تاسیس و راه‌اندازی بیمه کارآفرین از سال 1380 صورت گرفته و در استان اردبیل در خرداد ماه 86 اقدام به راه‌اندازی شعب استانی کردیم.

این مسئول عنوان کرد: در مدت پنج سال که از راه‌اندازی بیمه کار‌آفرین می‌گذرد با تلاش نمایندگی‌ها و شبکه فروش و بکارگیری کارشناسان تراز اول سعی کردیم اهدافمان را به سمت تعالی و ترقی به پیش ببریم.

این مدیر موفق بیمه‌ای با یادآوری اینکه در راس این بیمه خلیلی‌فرد به عنوان پدر بیمه عمر ایران قرار گرفته و تلاش کرده است تا بیمه کار‌آفرین را به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده بیمه عمر و سرمایه‌گذاری ملقب کنند، بیان داشت: در استان اردبیل نیز نمایندگی بیمه و شبکه فروش در اقصی نقاط استان با یک پراکندگی جغرافیایی منظم و همدلی و انسجام و داشتن دانش فنی بیمه‌ای در حال ارائه خدمات به همشهریانمان هستند.

عزیزی افزود: داشتن تخفیفات ویژه برای هم استانی‌ها، دریافت حق بیمه‌ها با شرایط مناسب، تکریم مشتریان در قالب نظرسنجی از آنها از میزان رضایت‌مندی‌شان از کارشناسان مربوطه، خدمات پس از فروش در محل کار و زندگی مشتریان، مخصوصاً در خصوص پرداخت خسارت و ... قسمتی از طرح تکریم ارباب رجوع و مشتری‌مداری بیمه کارآفرین شعبه اردبیل است.

انتهای پیام/62001/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول