اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

تحریم‌ها به نفع اقتصاد و صادرات ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: تحریم‌ها به نفع اقتصاد و صادرات ایران است و ما را از اقتصاد تک‌محصولی نجات می‌دهد.

تحریم‌ها به نفع اقتصاد و صادرات ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی پیش از ظهر امروز در هشتمین شورای اداری استان کرمان با اشاره به جنگ اقتصادی اظهار داشت: دشمن قسم‌خورده جمهوری اسلامی از تمام مسیرهای زمینی،‌ هوایی و دریایی ایران را تحریم کرده است.

وی عنوان کرد: پنج ماه از تحریم‌های شدید دشمنان گذشته است، اما در این مدت اتفاقی به غیر از غیرت، صبر و استقامت مردم ندیدیم.

کمالی ابراز داشت: دشمنان هنوز نمی‌دانند که ملت ما برای اسلام، انقلاب، قرآن و ارزش‌ها با تمام وجود ایستادگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است، زیرا تمام این حرکت‌ها و تحریم‌ها به نفع اقتصاد و صادرات ایران است و ما را از تک‌محصولی نجات می‌دهد و باید از این فرصت استفاده کنیم.

کمالی با اشاره به جنگ اخیر در غزه بیان داشت: با پرتاب هر یک از موشک‌های فجر 5 میلیون نفر از صهیونیست‌ها به پناهگاه‌ها می‌رفتند.

وی با بیان اینکه آثار این جنگ در دوران سازمان‌ها، تشکیلات و حزب‌های آنها مشخص شده است، اذعان داشت: رژیم صهیونیستی از شکست در غزه این درس را گرفت که اگر بخواهد با ایران درگیر شود چه نتیجه‌ای به دست می‌آورد.

کمالی با اشاره به 16 آذر روز دانشجو افزود: در این روز دانشجویان در مقابل سفر مستکبران به دانشگاه پایداری کردند و با خون خود در برابر آمریکا ایستادند و به دشمن نشان دادند که ظرفیت مقابله با استبداد در ایران وجود دارد.

این مسئول راه‌اندازی دفتر دیوان عدالت اداری در استان کرمان را حرکتی شایسته خواند و تصریح کرد: فعالیت این دفتر در استان‌هایی که فاصله زیادی تا تهران دارند، امری ضروری است.

کمالی اذعان داشت: استان کرمان 14 سال خشکسالی پی‌در‌پی را تجربه کرده‌ و بزرگترین استان ایران به شمار می‌آید و به همین علت سرمایه‌گذاری در این خطه با دشواری‌هایی مواجه است و مانند استان‌های نزدیک به پایتخت نیست و باید توجه ویژه‌ای به این استان صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان استان کرمان با تلاش استاندار این خطه وحدت، ‌همکاری و همیاری مطلوبی دارند.

کمالی با اشاره به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به دستگاه‌ها تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های با پیشرفت 75 درصدی باید در اولویت اختصاص بودجه قرار گیرند.

وی از اجرای 46 طرح مهر ماندگار در استان کرمان خبر داد و بیان داشت: این پروژه‌ها باید تا پایان دولت دهم تکمیل شوند.

کمالی از مدیران خواست تا به برنامه‌های بالادستی و پیگیری مصوبات توجه ویژه‌ای داشته باشند و افزود: اطلاع‌رسانی کمرنگ شده است که مدیران باید گزارش عملکردها را به رسانه‌ها ارائه کنند.

وی خواستار روان‌سازی امور مرتبط با سرمایه‌گذاری در استان کرمان شد و بیان کرد: سرمایه‌گذاری شاه‌بیت توسعه استان کرمان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان تصریح کرد: بازار باید به صورت جدی‌تر کنترل شود و مردم می‌دانند که آمریکا این مشکلات را ایجاد کرده است، اما باید جلوی سوء‌استفاده‌کنندگان اقتصادی در بازار گرفته شود.

کمالی خواستار تعامل بیشتر مدیران با فرمانداران شد و گفت: اجرای سندهای سلامت و تحول فرهنگی استان کرمان نیازمند همکاری مدیران دستگاه‌های مختلف است.

وی افزود: پروژه‌های تحقیقاتی دستگاه‌های اجرایی باید در استان کرمان انجام شود و مدیران در صورت نبود امکانات برای انجام این پروژه‌ها به سایر استان‌ها و یا تهران مراجعه کنند.

کمالی گفت: مدیران باید به استحکام بناها توجه داشته باشند و اجرای قانون را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/80019/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول