اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

ایستادگی ملت ایران در قبال تحریم‌های اقتصادی دشمنان را دچار سرگیجه کرده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: قدرت ملت ایران و عنصر ایستادگی آنها در گذر از تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی، دشمنان نظام را دچار سرگیجه و سردرگمی کرده است.

ایستادگی ملت ایران در قبال تحریم‌های اقتصادی دشمنان را دچار سرگیجه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز عصر امروز در مراسم معارفه بخشدار فیروز از توابع کوثر اظهار داشت: دشمن در خیال خام خود احساس می‌کرد با تحریم‌های فلج‌کننده و گسترده‌تر از 23 سال قبل می‌تواند انقلاب اسلامی را در منزلگاه بیست و چهارم زمین‌گیر کند اما به لطف پروردگار و درایت و بصیرت مقام معظم رهبری و حضور مردم این ملت در حال گذر از گردنه‌هایی است که برای او عزت و سرفرازی را به همراه آورده است.

وی با یادآوری اینکه دشمنان انقلاب اسلامی امروز از شکست تحریم‌های خود ساخته دچار عصبانیت شدید هستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب حرکت‌های نافذ و الگوهای بیدار بخشی است که جهان اسلام را به معنای واقعی به سمت عزت‌خواهی و دوری از وابستگی‌ها سوق داده و این نشان برای ما کافی است که بدانیم هر ایرانی با سبک و شیوه زندگی منطقی خود راه تحریم‌ها و تهدیدها را بسته است.

دستباز در ادامه خاطر نشان کرد: امروز در کنار این مردم مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی نیز با سخت‌کوشی و همراهی سعی می‌کنند در رسیدن به نقطه متعالی یاریگر این ملت باشند چرا که پیروزی قطعی این ملت برای همیشه می‌تواند ترفند دشمن را در جبهه‌های مختلف خنثی کرده و برملا کند.

وی خواست امروز ملت را حفظ وحدت و همدلی تمام مسئولان در سنگر خدمت‌رسانی بی‌منت و شبانه‌روزی اعلام کرد و ادامه داد: اگر امروز رئیس جمهور مکتبی ما شبانه‌روز مجاهدت کرده و تلاش خستگی‌ناپذیری را به نمایش می‌گذارد از روی عهد و پیمانی است که با این ملت بسته که تا آخرین روز حضور در سنگر خدمتگزاری بتواند برای مردم رفاه و آسایش را فراهم آورد.

وی فرصت باقی‌مانده از دولت دهم را فرصتی استثنایی در به ثمر نشاندن بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها با هدف کامیابی ملت توصیف کرد و بیان داشت: ایرانیان لایق آن هستند که در این ماه‌های پایانی دولت مزه شیرین دفع و رفع محرومیت‌ها را بچشند و بیش از گذشته خادمان خود را در سنگر کار و تلاشی مضاعف ببینند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نزدیکی انتخابات و اهمیت حضور با بصیرت مسئولان و مجریان را در برگزاری سالم همراه با شکوه حضور مردم یادآور شد و گفت: قطعاً مردم ایران در خرداد سال آینده با حضور حداکثری خود بار دیگر برگ زرینی بر اوراق نظام اسلامی و حیات طیبه آن می‌افزایند.

دستباز افزود: برخلاف انتخابات کشورهای غربی که گاه با خدشه و حیله‌های دموکراسی همراه است انتخابات در این کشور سالم‌ترین و با شکوه‌ترین انتخاباتی است که امکان خطا و اشتباه در آن در سطح پایین و گاه محال است.

وی یکی از ویژگی‌های انتخابات کشورمان را حرکت در مسیر چرخش نخبگان و قدرت سیاسی توصیف کرد و اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در صحنه سبب می‌شود تا بسیاری از فتنه‌ها و بلاها از دامن نظام اسلامی ما به دور برود.

دستباز به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مناسب شهرستان فیروز در کوثر اشاره کرد و ادامه داد: گردشگری و کشاورزی از اولویت‌های توسعه این شهر است و باید در رونق روزافزون این شاخصه‌ها و مؤلفه‌ها تلاشی مضاعف داشته باشیم.

این مسئول با تاکید بر رفع محرومیت‌ها و توسعه و تقویت برنامه‌های عمرانی، ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را یادآور شد و تصریح کرد: ما با یک دوراندیشی و شناسایی ظرفیت‌های منطقه می‌توانیم در مسیر عمران و آبادانی گام‌هایی جدی برداریم.

احداث 2 هزار هکتار باغ در حوزه سد لیکوان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار کوثر نیز در این مراسم با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و اجتناب از آغاز طرح‌های جدید جز اولویت‌های جدی است، خاطر نشان کرد:‌ در این شهر 18 طرح عمرانی در حال اجرا است که انتظار می‌رود بخش عظیمی از این پروژه‌ها تا پایان دولت دهم تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

سعدالله رئیس‌ساداتی با یادآوری اینکه این پروژه‌ها با اعتبار 15 میلیارد تومان تکمیل شده و در اختیار اهالی قرار می‌گیرد، اضافه کرد: یکی از اصلی‌ترین این پروژه‌ها توسعه 2 هزار هکتار باغ با یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار در حوزه سد لیکوان است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب در این منطقه به رونق باغداری کمک می‌کند، توسعه باغات این منطقه را ظرفیت استثنایی اشتغال در این شهر اعلام کرد.

رئیس‌ساداتی با اعلام اینکه بخش فیروز 37 روستا دارد،‌ ادامه داد: 13 روستای این بخش دارای دهیاری است و 14 روستا نیز توسط شورای روستا مدیریت می‌شود.

وی تکمیل پروژه‌های گازرسانی، احداث شهرک گلخانه‌ای، جایگاه سی‌ان‌جی، سالن ورزشی، توسعه آبرسانی روستایی و ... را از جمله پروژه‌های در حال اجرا اعلام کرد.

فرماندار کوثر ضرورت همکاری و همدلی مردم، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی با بخشدار جدید را یادآور شد و گفت: ‌در توزیع اعتبارات تلاش شده به صورت عادلانه منابع و بودجه شهرستانی توزیع و این بخش نیز از اعتبارات مناسبی برخوردار باشد.

در پایان این مراسم بیژن سلیمی به عنوان بخشدار جدید فیروز معرفی شد.

انتهای پیام/62001/ت/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول