اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین:

تحریم اقتصادی دشمن با تلاش خنثی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: فرهنگ عاشورایی و تلاش، تحریم‌های اقتصادی دشمنان را خنثی می‌کند.

تحریم اقتصادی دشمن با تلاش خنثی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با ایام ماه محرم همایش بزرگ بسیج و فرهنگ شهادت با حضور بسیجیان بانک سپه مدیریت استان قزوین در سالن این بانک برگزار شد.

عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با اشاره به شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» که از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان شده، اظهار داشت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هر راهی برای آسیب زدن به این نظام وارد شده، ولی دشمن همیشه شکست خورده و امروز راه تحریم اقتصادی را در پیش گرفته است.

وی افزود: همان‌طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که «ما با اقتصاد مقاومتی، هم‌دلی و همکاری هم می‌توانیم از این دسیسه با موفقیت خارج شویم» باید این بار نیز طعم شکست را به دشمن بچشانیم.

در ادامه معاون معاملاتی شعب بانک سپه استان قزوین نیز ضمن خیرمقدم به بسیجیان و مسئولان حاضر در همایش بیان کرد: امام حسین(ع) و یاران باوفایش سال‌ها قبل در چنین روزی در صحرای کربلا با سپاهی اندک ولی اعتقادی بالا با سپاهیان بی‌شمار یزید برای زنده نگه داشتن اسلام پا به نبردی نابرابر گذاشتند و تا آخرین لحظه جان خویش نیز کوتاه نیامدند.

حمید نصراللهی اذعان داشت: امروز بسیجیان نیز با پیروی از سالار شهیدان و یاران باوفایش و تبعیت از ولی فقیه گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب هستند و هر زمان که نیاز شود در راه خدا از هیچ توانی دریغ نخواهند کرد.

گفتنی است در پایان این همایش از کارکنان فرزند شهید و تعدادی از شرکت‌کنندگان به قید قرعه با اهدا یک جلد صحیفه سجادیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2667/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول