اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

بیش از 140 کلاس درس در قزوین نوسازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس قزوین گفت: بیش از 148 مدرسه در سال گذشته در این استان نوسازی شده است.

بیش از 140 کلاس درس در قزوین نوسازی شد

محمدجواد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 148 باب کلاس درس توسط اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس در مجتمع‌ها و مدارس استان قزوین زیر پوشش شبکه نوسازی و ترمیم قرار گرفتند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین افزود: با تخصیص اعتبارات لازم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است تا پایان سال 92 بیش از 550 کلاس درس نیز توسط این اداره کل نوسازی و ترمیم شوند.

وی عنوان کرد: تا پایان سال گذشته در حدود 40 مدرسه در سطح استان قزوین مقاوم‌سازی شده و بیش از 18 مدرسه آموزشی دیگر نیز تخریب و عملیات نوسازی آنها توسط این اداره‌کل انجام می‌پذیرد و علاوه بر بودجه و سرانه دولتی در حوزه جذب مشارکت‌های مردمی و خیران نیز گام‌ها و تلاش‌های خوبی در سطح شهرستان‌های این استان صورت گرفته که امیدواریم زمینه برای مقاوم‌سازی تمام مدارس قزوین فراهم شود.

مدیرکل امور نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین متذکر شد: در سال گذشته و نیز هشت ماه سال جاری بیش از 55 باب مجتمع‌ آموزشی برای تحصیل دانش‌آموزان با همکاری و مشارکت خیران و افراد نیکوکار در سطح این استان احداث، بهره‌برداری و در نهایت تحویل اداره‌کل آموزش و پرورش این استان شده است.

حیدری در پایان اذعان داشت: اعتبار صرف شده برای طراحی و اجرای تمام پروژه‌های اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین نیز در حوزه ساخت و ساز مدارس بیش از 30 میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/77005/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول