اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استانداری گلستان:

نوسازی بافت‎های فرسوده تنها راه نجات از زلزله است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: نوسازی بافت‎های فرسوده تنها راه نجات از زلزله است.

نوسازی بافت‎های فرسوده تنها راه نجات از زلزله است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود جانشین رئیس شورای مسکن استان گلستان در نخستین جلسه شورای راهبردی احیا، نوسازی و بهسازی بافت‎های فرسوده شهری استان اظهار داشت: مدیران عامل بانک‎های استان به تعهدات خود در خصوص اعطای تسهیلات و وام‎های بانکی در سال‌جاری به مردم عمل کنند.

وی تصریح کرد: موضوع بافت فرسوده یک بخش بسیار جدی است و ما همواره شاهد رخدادهای بسیار دردناک در اقصی نقاط دنیا از جمله کشورمان هستیم.

دادبود ادامه داد: اگر اقدامات و تدابیر پیشگیرانه را به موقع و درست انجام ندهیم، ممکن است با کوچک‎ترین تکانی، فاجعه عظیم دیگری اتفاق بیافتد.

معاون عمرانی استاندار گلستان افزود: در قانون برنامه پنجم توسعه مصوبات بسیار خوبی وجود دارد و تخفیف در هزینه‎های صدور پروانه، در اولویت قرار دادن دریافت امتیازات آب، برق و گاز و همچنین اعطای وام و تسهیلات بانکی از جمله کمک‎هایی است که دولت برای تشویق مردم به احیا و نوسازی در بافت‎های فرسوده و سکونتگاه‎های غیررسمی در نظر گرفته است.

وی با بیان ضرورت نوسازی بافت‎های فرسوده و تشکر از همکاری سیستم بانکی تاکید کرد: بانک‎ها در راستای اخذ اعتبار جدید به منظور تخصیص تسهیلات به تعداد بیشتری از مردم، تلاش و همت بیشتری گمارند.

معاون عمرانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه نوسازی بافت‎های فرسوده تنها راه نجات از زلزله است خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت روانی و حفظ جان مردم باید در اولویت تمامی کارها قرار گیرد و در این راستا همه موظف هستیم که حداکثر توان ممکن را به کار بگیریم.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول